Kaufland: csökkenő cukor-, só- és zsírtartalom
Tovább csökkentette saját márkás termékeinek cukor-, só- és zsírtartalmát a német Kaufland. Akad olyan termék is, amelynél a csökkenés mértéke több mint 50 százalék.
A Kaufland egyik pékterméke 55 %-kal kevesebb cukrot, organikus tofu-hamburgere pedig 51 %-kal kevesebb sót tartalmaz mostantól. A cég célja, hogy 2021 végéig több mint 300 saját termékét tegye ilyen módon egészségesebbé.
A K-Classic-Kinderquark a jövőben 12 %-kal kevesebb cukrot, a Berner kolbász 17 %-kal kevesebb zsírt és 14 %-kal kevesebb sót tartalmaz majd.
A Kaufland más területen is igyekszik népszerűsíteni az egészséges táplálkozás fontosságát: a vállalat részt vesz az European School Fruit Scheme nevű programban, amely a gyerekeket tanítja helyes étkezésre.
Kapcsolódó cikkeink
Lengyelországban és Ausztriában is megnyitja piacterét a Kaufland
A Kaufland, Németország egyik legnagyobb e-kereskedelmi platformja a nyár végén…
Tovább olvasom >Többször használható zacskókat vezet be a Kaufland Németországban
A Kaufland újrahasználható tasakokat vezet be pékárurészlegén Németországban. Az egyenként…
Tovább olvasom >Felgyorsult a kiskereskedelem konszolidációja Közép- és Délkelet-Európában: a diszkontok és a helyi szereplők növelhetik előnyüket a többi versenytárssal szemben
Európa feltörekvő piacai az elmúlt két évben egyre nagyobb jelentőségre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Százharmincnál több nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre
Százharminchárom nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre – mondta…
Tovább olvasom >Közös szakmai konferencián ünnepli a Logisztika Napját a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) és a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU)
Ma van a Logisztika Napja. Ilyenkor országhatáron innen és túl…
Tovább olvasom >