Kártyaparti
A jelek szerint egyre inkább a készpénzmentesség felé tart a vendéglátás is; a kártyás fizetésnél ugyanis kevesebb a hibalehetőség, gyorsul a kiszolgálás, miközben akár percről percre is nyomon követhető a pultok forgalma. A bizalom a kereskedők és a vásárlók részéről is folyamatosan nő, ráadásul minél több vendég fizet kártyával, a tulajdonosok annál több és részletesebb információt kapnak mind a forgalomról, mind a kiszolgálás minőségéről, hiszen a forgalmi adatokhoz való azonnali hozzáférés a pultosok, pincérek munkáját is ellenőrizhetővé teszi.
A készpénzmentes megoldásokkal a vendéglátó szektor is jól jár. Akár 7-8 százalékkal is növelheti a bevételt a kártyás fizetés a vendéglátóhelyeken, főként a gyorsabb és zökkenőmentes kiszolgálás miatt. Ráadásul a borravalót sem befolyásolja már a bankkártyás fizetés: a legtöbb fogyasztó a kiszolgálás minősége alapján dönt, és ha megfelelő a fizetési rendszer, a vásárlók 54 százaléka ad is legalább 5 százalék borravalót. //
Kapcsolódó cikkeink
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
Március végén publikálta a Mastercard Bankkártya Használati Szokások és Attitűdök…
Tovább olvasom >Tovább nő a kártyás fizetések aránya Németországban
Az EHI Retail Institute adatai szerint a német kiskereskedelmi szektorban…
Tovább olvasom >K&H: nyaralásnál is érdemesebb kártyával fizetni készpénz helyett
A macerás külföldi készpénzváltásra kínál megoldást a K&H. A pénzintézet…
Tovább olvasom >További cikkeink
2024 a magyar turizmus rekordéve lehet
Az év első három hónapjában a magyarországi szálláshelyek 7,1 millió…
Tovább olvasom >Már a hétvégén indulhat az idei balatoni szezon
A Balaton vízhőmérséklete jelenleg 17-18 fok között ingadozik, de a…
Tovább olvasom >Tartsd a ritmust – A nap képe
Gegnek is, ajándéknak is jó a Mix Stix nevű fakanál-…
Tovább olvasom >