Kártyaparti
A jelek szerint egyre inkább a készpénzmentesség felé tart a vendéglátás is; a kártyás fizetésnél ugyanis kevesebb a hibalehetőség, gyorsul a kiszolgálás, miközben akár percről percre is nyomon követhető a pultok forgalma. A bizalom a kereskedők és a vásárlók részéről is folyamatosan nő, ráadásul minél több vendég fizet kártyával, a tulajdonosok annál több és részletesebb információt kapnak mind a forgalomról, mind a kiszolgálás minőségéről, hiszen a forgalmi adatokhoz való azonnali hozzáférés a pultosok, pincérek munkáját is ellenőrizhetővé teszi.
A készpénzmentes megoldásokkal a vendéglátó szektor is jól jár. Akár 7-8 százalékkal is növelheti a bevételt a kártyás fizetés a vendéglátóhelyeken, főként a gyorsabb és zökkenőmentes kiszolgálás miatt. Ráadásul a borravalót sem befolyásolja már a bankkártyás fizetés: a legtöbb fogyasztó a kiszolgálás minősége alapján dönt, és ha megfelelő a fizetési rendszer, a vásárlók 54 százaléka ad is legalább 5 százalék borravalót. //
Kapcsolódó cikkeink
A magyarok 84%-a kártyával, vagy okos-eszközzel tervez fizetni külföldi utazása során
A magyarok 40 %-a tervez idén külföldi nyaralást, a legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
Március végén publikálta a Mastercard Bankkártya Használati Szokások és Attitűdök…
Tovább olvasom >Tovább nő a kártyás fizetések aránya Németországban
Az EHI Retail Institute adatai szerint a német kiskereskedelmi szektorban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megugrik az európaiak utazási kedve: A 2024-es év őszi és téli szezonjának utazási trendjei
Az Európai Utazási Bizottság (ETC) legújabb kutatása szerint jelentős növekedés…
Tovább olvasom >Hello METRO, HelloPay!
Júliustól a METRO kínálatából, valamint a nagykereskedelem értékesítőin keresztül országszerte…
Tovább olvasom >Közel 13 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában 2023 első kilenc hónapjában
Romániában 12,8 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma 2023 első…
Tovább olvasom >