Karanténkutatást indít a Nébih
Hogyan változtak élelmiszervásárlási és étkezési szokásaink a járványügyi helyzet hatására? Milyen élelmiszereket halmoztunk fel? Mit kezdünk a tartalékokkal? Többek között ezekre a kérdésekre keresik a választ a Nébih kutatói, a Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Intézet, valamint a TÉT Platform szakembereivel közösen.
Az elmúlt hetekben a legfontosabb feladatunk az új típusú koronavírus-járvány kezelése volt, amely mindannyiunk életét átalakította. Az események természetesen hatással voltak és vannak arra is, hogy hogyan vásárolunk, hogyan étkezünk és hogyan tartalékolunk. A Nébih, a Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Intézet, valamint a TÉT Platform szakemberei által közösen összeállított online kérdőív segítségével képet kaphatunk arról, hogy miben változott az élelmiszerekhez fűződő viszonyunk. A felmérésbe a téma iránt érdeklődők most szabadon bekapcsolódhatnak a Nébih oldalán elérhető felmérés kitöltésével: https://portal.nebih.gov.hu/karanten-kutatas. A kérdőív kitöltése mintegy 10-15 percet vesz igénybe, és anonim módon történik.
A szervezők a tartós otthonlétbe kényszerült lakosok mellett azok tapasztalatait is várják, akiknek életmódját kevésbé, vagy másféleképpen érintette a veszélyhelyzet. A kutatás eredményeit a szakemberek megosztják a nyilvánossággal, így a résztvevők lemérhetik, hogy a szokásaik hogyan viszonyulnak az országos átlaghoz. A felmérés tapasztalatai fontos segítséget jelentenek az élelmiszerláncban dolgozó szakemberek, a hatósági munkatársak és a kutatók számára a következő időszakra vonatkozó tervek elkészítéséhez. (nebih.gov.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde
A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten…
Tovább olvasom >Nébih: szezámpasztát hívott vissza a forgalomból az Auchan
Szalmonella jelenlétének veszélye miatt visszahívja a forgalomból az Alfez Tahini…
Tovább olvasom >Nébih: javuló eredmények a Tisza-tavi nyári szezonális élelmiszerlánc-ellenőrzésen
Június utolsó hetében a Tiszta-tónál működő vendéglátóhelyeket ellenőrizte a Nemzeti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >