Karantén-snack a PepsiCo-tól
„Közvetlenül a fogyasztóhoz”. Ez a PepsiCo új kampányának a neve. A cég megvásárolta a Snacks.com-ot és a PantryShop.com-ot, hogy ezeken az oldalakon keresztül még gyorsabban adhassák el termékeiket online.
A PepsiCo a múlt hónapban 10 százalékos bevétel-emelkedést tapasztalt, mivel a fogyasztók rengeteg élelmiszert halmoztak fel otthon. Mindez egyúttal azt is magával hozta, hogy egyre többen egyre többet vásárolnak online. A PepsiCo felismerte, hogy sokkal egyszerűbb, ha kevesebb piaci zavaró tényezővel közvetlenül értékesíti termékeit magánszemélyeknek.
The Verge
Kapcsolódó cikkeink
A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Robotizációba és az AI-ba fektet a spanyol Alcampo
A spanyol Alcampo áruházlánc 19,4 millió eurót költött egy teljesen…
Tovább olvasom >Ezért választják még sokan a boltokat az online vásárlás helyett
Vásárlás előtt a vevők még mindig szeretik személyesen megvizsgálni a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >