Kannabisztartalmú termékeket fejleszt a Tilray és az Authentic Brands
A Nine West és a Juicy Couture tulajdonosa megállapodást írt alá a kanadai Tilray-jel kannabisztartalmú lábkrémek, kozmetikai és más fogyasztói cikkek fejlesztéséről. A megállapodás szerint a Tilray 100 millió dollárt fizet az Authentic Brandsnek kannabisztartalmú termékek előállításáért és forgalmazásáért. A megállapodás a Tilray-nek széles fogyasztói bázishoz és egy masszív globális disztribúciós hálózathoz biztosít hozzáférést. A két vállalat Kanadában kannabisz-, az USA-ban pedig CBD-termékek piaci bevezetésére fókuszál haladéktalanul.
A megállapodás jól mutatja, milyen gyorsan népszerűvé vált a CBD, azaz cannabidiol, a kannabisz növényben megtalálható, nem pszichoaktív vegyület fogyasztók körében az egészségre gyakorolt állítólagos pozitív hatásai miatt. A Trump elnök által nemrégiben aláírt, a CBD-t legalizáló törvény sokak szerint újabb lendületet ad a már amúgy is növekvő iparágnak.
Kapcsolódó cikkeink
A kannabisz boltok a dizájnnal is hódítanak
A világjárvány nem vetette vissza a kannabisz forgamat az USA-ban.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >