Kannabisztartalmú termékeket fejleszt a Tilray és az Authentic Brands
A Nine West és a Juicy Couture tulajdonosa megállapodást írt alá a kanadai Tilray-jel kannabisztartalmú lábkrémek, kozmetikai és más fogyasztói cikkek fejlesztéséről. A megállapodás szerint a Tilray 100 millió dollárt fizet az Authentic Brandsnek kannabisztartalmú termékek előállításáért és forgalmazásáért. A megállapodás a Tilray-nek széles fogyasztói bázishoz és egy masszív globális disztribúciós hálózathoz biztosít hozzáférést. A két vállalat Kanadában kannabisz-, az USA-ban pedig CBD-termékek piaci bevezetésére fókuszál haladéktalanul.
A megállapodás jól mutatja, milyen gyorsan népszerűvé vált a CBD, azaz cannabidiol, a kannabisz növényben megtalálható, nem pszichoaktív vegyület fogyasztók körében az egészségre gyakorolt állítólagos pozitív hatásai miatt. A Trump elnök által nemrégiben aláírt, a CBD-t legalizáló törvény sokak szerint újabb lendületet ad a már amúgy is növekvő iparágnak.
Kapcsolódó cikkeink
Enyhébb kannabiszszabályok jönnek Csehországban
2026. január 1-jén lép hatályba a cseh büntető törvénykönyv legújabb…
Tovább olvasom >A kannabisz boltok a dizájnnal is hódítanak
A világjárvány nem vetette vissza a kannabisz forgamat az USA-ban.…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: az előző év azonos időszakához mérten 4,9, májushoz képest 1,2 százalékkal mérséklődött az ipari termelés júniusban
2025 júniusában az ipari termelés volumene 4,9 százalékkal elmaradt az…
Tovább olvasom >MBH gyorselemzés: Továbbra is visszafogott az ipar teljesítménye
Az ipar továbbra is gyenge számokat produkál: júniusban az ipari…
Tovább olvasom >AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >