Kannabisztartalmú termékeket fejleszt a Tilray és az Authentic Brands
A Nine West és a Juicy Couture tulajdonosa megállapodást írt alá a kanadai Tilray-jel kannabisztartalmú lábkrémek, kozmetikai és más fogyasztói cikkek fejlesztéséről. A megállapodás szerint a Tilray 100 millió dollárt fizet az Authentic Brandsnek kannabisztartalmú termékek előállításáért és forgalmazásáért. A megállapodás a Tilray-nek széles fogyasztói bázishoz és egy masszív globális disztribúciós hálózathoz biztosít hozzáférést. A két vállalat Kanadában kannabisz-, az USA-ban pedig CBD-termékek piaci bevezetésére fókuszál haladéktalanul.
A megállapodás jól mutatja, milyen gyorsan népszerűvé vált a CBD, azaz cannabidiol, a kannabisz növényben megtalálható, nem pszichoaktív vegyület fogyasztók körében az egészségre gyakorolt állítólagos pozitív hatásai miatt. A Trump elnök által nemrégiben aláírt, a CBD-t legalizáló törvény sokak szerint újabb lendületet ad a már amúgy is növekvő iparágnak.
Kapcsolódó cikkeink
A kannabisz boltok a dizájnnal is hódítanak
A világjárvány nem vetette vissza a kannabisz forgamat az USA-ban.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Beperelte a Sheint a Tudatos Vásárlók Egyesülete: sötét trükkökkel manipulálják a vásárlókat
A Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) több európai fogyasztóvédelmi szervezettel közösen…
Tovább olvasom >