Kannabisztartalmú termékeket fejleszt a Tilray és az Authentic Brands
A Nine West és a Juicy Couture tulajdonosa megállapodást írt alá a kanadai Tilray-jel kannabisztartalmú lábkrémek, kozmetikai és más fogyasztói cikkek fejlesztéséről. A megállapodás szerint a Tilray 100 millió dollárt fizet az Authentic Brandsnek kannabisztartalmú termékek előállításáért és forgalmazásáért. A megállapodás a Tilray-nek széles fogyasztói bázishoz és egy masszív globális disztribúciós hálózathoz biztosít hozzáférést. A két vállalat Kanadában kannabisz-, az USA-ban pedig CBD-termékek piaci bevezetésére fókuszál haladéktalanul.
A megállapodás jól mutatja, milyen gyorsan népszerűvé vált a CBD, azaz cannabidiol, a kannabisz növényben megtalálható, nem pszichoaktív vegyület fogyasztók körében az egészségre gyakorolt állítólagos pozitív hatásai miatt. A Trump elnök által nemrégiben aláírt, a CBD-t legalizáló törvény sokak szerint újabb lendületet ad a már amúgy is növekvő iparágnak.
Kapcsolódó cikkeink
A kannabisz boltok a dizájnnal is hódítanak
A világjárvány nem vetette vissza a kannabisz forgamat az USA-ban.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Paradigmaváltás küszöbén az élelmezésben – A Lánchíd Klub szeptemberi ülésének vendége volt: Szöllősi Réka élelmiszer-politikai szakértő
Hátrányból indulunk! Egy globális paradigmaváltás küszöbén állunk! 2030-ig a G20…
Tovább olvasom >Tovább mélyül a Zalando és az OpenAI együttműködése
A Zalando negyedéves árbevétele 3,6 %-kal 2,8 milliárd euróra nőtt. A…
Tovább olvasom >Érdemes a hazai szárnyasokat választani Márton-nap alkalmából
Idén sem hiányozhat a Márton napi asztalról a libapecsenye. A…
Tovább olvasom >