Júliusban csökkent a kiskereskedelmi forgalom az Egyesült Államokban
A vártnál nagyobb mértékben csökkent júliusban a kiskereskedelmi forgalom az Egyesült Államokban a washingtoni kereskedelmi minisztérium statisztikai intézete, a Census Bureau keddi jelentése alapján.
Júliusban szezonális kiigazítással 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom az Egyesült Államokban a júniusi 0,7 százalékos havi növekedés után. A piac 0,3 százalékos csökkenést várt júliusra havi bázison.
A Census Bureau a kiskereskedelmi forgalom vártnál nagyobb mértékű csökkenését a vírusfertőzéses esetszámok emelkedésének tulajdonítható visszafogott vásárlási aktivitással hozza összefüggésbe. Júliusban a legnagyobb mértékben az autóvásárlások csökkentek.
A járművek és alkatrészek kiskereskedelmi értékesítése 3,9 százalékkal csökkent júliusban az előző havihoz képest, amikor 2,2 százalékos volt a havi csökkenés. Az építőanyagok és kerti eszközök forgalma 1,2 százalékkal csökkent a júniusi 1,4 százalékos csökkenés után. Az élelmiszerek és italok kiskereskedelmi forgalma júliusban 0,7 százalékkal csökkent havi bázison, míg júniusban 0,8 százalékkal nőtt. A ruházati cikkek forgalma 2,6 százalékkal csökkent júliusban a júniusi 3,7 százalékos havi növekedés után. Az internetes kiskereskedelmi forgalom júliusban 3,1 százalékkal csökkent, júniusban 0,2 százalékkal emelkedett.
A júliusi kiskereskedelmi forgalom 15,8 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit a járványvédelmi korlátozások miatt kialakult alacsony bázis következtében. A május-júliusi három hónapos periódus kiskereskedelmi forgalma pedig 20,6 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, szintén az alacsony bázis okán. A legnagyobb mértékben tavaly áprilisban csökkent havi bázison a kiskereskedelmi forgalom, 14,7 százalékkal. Májusban ezt 18,2 százalékos növekedés követte, majd júniusban 8,4 százalékos. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >NGM: folytatódik a fogyasztás helyreállása, a kiskereskedelmi forgalom 2024 januárjában 0,6 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához képest
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) adatai alapján 2024 januárjában 0,6…
Tovább olvasom >A kiskereskedők többsége már alkalmaz AI-chatet az Egyesült Államokban
Egy a társalgási AI-platform szolgáltató, az On által készített felmérés…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >