Jóval jóllakni

Nock-Vető Katalin
marketingvezető
Pek-Snack
2018-ban tudatosan csöppentünk bele a fesztiválok világába értékesítési pontunkkal, amit ebben az évben is szeretnénk követni és erősíteni – mutat rá Nock-Vető Katalin, a Pek-Snack marketingvezetője. – A három nagy fesztiválon (Volt, BalatonSound, Sziget) a legfontosabb célunk elsősorban a márkaépítés volt, másodsorban pedig kitűnni megjelenésünkkel a többi árus közül. Büszkén mondhatjuk, hogy mindkettőt elértük, hiszen több 100 000 ember találkozott velünk, és megjelenésünket a szakma is 2 díjjal elismerte.
2019-ben célunk minél több rendezvényen megjelenni, minél több fogyasztóhoz eljutni. Éppen ezért mobillá tesszük értékesítési pontunkat, és egy komplett „fesztiválnaptárt” dolgozunk ki és egyeztetünk le az egész évre. A tavalyi sikerekből – és most már elvárásokból is – kiindulva maradandót szeretnénk alkotni, ami nemcsak megmutatja, milyen finomságokat kínálunk, de a fiatalos, dinamikus elemekkel is felhívja magára a figyelmet.
Minden rendezvényt részletesen megvizsgálunk, hogy termékszortimentünkből a legoptimálisabbat kiválasztva tudjuk meghatározni az adott rendezvény kínálatát. Az elmúlt év tapasztalatából tudjuk, mekkora különbség van a magyar és a külföldi fogyasztói szokások között a pékáruk piacán is.
Kapcsolódó cikkeink
Kedvezményes éjszakai jegyet vezettek be az idei Sziget fesztiválra
Kedvezményes éjszakai jegyet vezettek be az idei Sziget fesztiválra, amivel…
Tovább olvasom >Mélyponton a Sziget: sorozatban második éve veszteséges a fesztiválcég
A Sziget Fesztivált szervező Sziget Kulturális Menedzsment Iroda Zrt. 2024-ben…
Tovább olvasom >Ízek, élmények, tudatosság: Mentes gasztrokaland a Víz, Zene, Virág Fesztiválon
Két jelentős hazai fesztivál, a Víz, Zene, Virág fesztivál (VZV)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Nagy áremelési hullám várható a kereskedelemben
2025 első felében általánosan csökkenő áremelési szándékokat tapasztalt a GKI…
Tovább olvasom >