Jön a Mere nevű orosz üzletlánc Magyarországra?!
A Haszon.hu által megszerzett információk alapján a vállalat célja három év alatt 200 üzlet megnyitása és 700 millió eurós forgalom elérése, ami komoly kihívást jelent a meglévő szereplők számára.
A Mere tervezett magyarországi jelenléte az európai expanziós stratégiájának része, amelyet az orosz-ukrán konfliktus és az orosz gazdaságot érintő szankciók miatt kellett felülvizsgálnia. A diszkontlánc modellje, mely hasonlóan működik a Penny, Lidl és Aldi áruházakhoz, már számos országban sikeresen működik, és most Magyarországon is megjelenik a piacon.
A tervezett 200 üzletből 20 Budapesten és környékén lenne, ami már az első évben megvalósulna. Ez jelentős kihívást jelentene a már jelen lévő kiskereskedelmi láncok számára, miközben a magyar kormány is inkább a hazai vállalkozásokat támogatja a külföldi konkurenciával szemben.
A Mere érkezése komolyan befolyásolhatja a kiskereskedelmi szektor dinamikáját, és tovább bonyolíthatja az amúgy is versengő piaci helyzetet. Fontos lesz figyelni arra, hogy hogyan reagálnak a meglévő szereplők és hogyan alakul a vásárlói preferenciák ebben a változó környezetben. A piaci folyamatok figyelemmel kísérése elengedhetetlen lesz az FMCG szektor szereplői és a fogyasztók számára egyaránt.
Kapcsolódó cikkeink
Gondok vannak a Mere háza táján
A kiskereskedelmi láncokat felügyelő orosz hatóság, a Roszkomnadzor átfogó vizsgálatot…
Tovább olvasom >Káosz, döntésképtelenség és bizonytalanság – ezért késik a Mere magyarországi nyitása
Több mint fél éve késik az orosz Mere diszkontlánc első…
Tovább olvasom >Nem nyitott üzletet Nyíregyházán a Mere, törölték a nyilvántartásból
Bár korábban bejelentették, hogy a spártai spórolásáról ismert orosz diszkontlánc,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >Csökkenő születésszám, növekvő kihívások
A demográfiai trendek és a fogyasztói szokások alakulása egyaránt formálja…
Tovább olvasom >