Jön a III. Employer Branding Konferencia – A jövő már jelen?
Az Employer Branding ma már nem csupán HR-eszköz, hanem stratégiai kérdés. A munkaerőpiac változása felgyorsult, a munkáltatói márkák szerepe új szintre lépett. A jövő már nem egy távoli fogalom, hanem a jelen kihívása. Készen állunk rá?
Június 3-án, a III. Employer Branding Konferencián megtudhatjuk, hogyan lehet hiteles és értékalapú munkáltatói márkát építeni egy folyamatosan alakuló üzleti és társadalmi környezetben. A fókuszban a legfrissebb trendek, innovatív gyakorlatok és az új generáció áll. Helyszín a Pasaréti Közösségi Ház (1026 Budapest, Pasaréti út 102.)
A színpadon lesznek többek között a Bosch, CIB Bank, KÉSZ Csoport, Kometa, Provident, Univer, Yettel cégek szakértői, akik megosztják tapasztalataikat a jelenlévőkkel. Az esemény médiapartnere a Trade magazin.
További információ, program és jelentkezés: https://
Kapcsolódó cikkeink
A Randstad kihirdette az Employer Brand kutatásának eredményeit és díjazta hazánk legnépszerűbb munkáltatóit
A Randstad Employer Brand Research 2025 szerint csaknem minden harmadik…
Tovább olvasom >Csökkent a munkahelyi stabilitásérzet a fiataloknál
Visszaesés látható a dolgozó fiataloknál: a munkahelyüket csak 51 százalékuk…
Tovább olvasom >Tízből hat külföldön dolgozó magyar szerint könnyű volt a beilleszkedés
Minden tizedik magyar munkavállaló rendelkezik már külföldi tapasztalattal, legtöbben Németországban,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >42 százalékkal csökkent a nettó üvegházhatású gázkibocsátásunk 1990-hez képest
Hazánk az európai viszonylatban jelenleg elért hetedik legjobb eredményével a…
Tovább olvasom >