Jön a III. Employer Branding Konferencia – A jövő már jelen?
Az Employer Branding ma már nem csupán HR-eszköz, hanem stratégiai kérdés. A munkaerőpiac változása felgyorsult, a munkáltatói márkák szerepe új szintre lépett. A jövő már nem egy távoli fogalom, hanem a jelen kihívása. Készen állunk rá?
Június 3-án, a III. Employer Branding Konferencián megtudhatjuk, hogyan lehet hiteles és értékalapú munkáltatói márkát építeni egy folyamatosan alakuló üzleti és társadalmi környezetben. A fókuszban a legfrissebb trendek, innovatív gyakorlatok és az új generáció áll. Helyszín a Pasaréti Közösségi Ház (1026 Budapest, Pasaréti út 102.)
A színpadon lesznek többek között a Bosch, CIB Bank, KÉSZ Csoport, Kometa, Provident, Univer, Yettel cégek szakértői, akik megosztják tapasztalataikat a jelenlévőkkel. Az esemény médiapartnere a Trade magazin.
További információ, program és jelentkezés: https://
Kapcsolódó cikkeink
Óvatosabban toboroznak a cégek jelenleg, mint ahogyan azt év elején tervezték
Az átlagos jelentkezőszámok továbbra is különösen magasnak számítanak a magyarországi…
Tovább olvasom >Trenkwalder: tovább nőtt a fizikai dolgozók átlagos órabére
A fizikai munkát végző szak- és betanított munkások átlagos bruttó…
Tovább olvasom >A magyarok többségének jó a kapcsolata a kollégáival és ezen a home office sem változtatott
Tízből hét hazai munkavállaló szerint jó a légkör a munkahelyén,…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >