Jön a III. Employer Branding Konferencia – A jövő már jelen?
Az Employer Branding ma már nem csupán HR-eszköz, hanem stratégiai kérdés. A munkaerőpiac változása felgyorsult, a munkáltatói márkák szerepe új szintre lépett. A jövő már nem egy távoli fogalom, hanem a jelen kihívása. Készen állunk rá?
Június 3-án, a III. Employer Branding Konferencián megtudhatjuk, hogyan lehet hiteles és értékalapú munkáltatói márkát építeni egy folyamatosan alakuló üzleti és társadalmi környezetben. A fókuszban a legfrissebb trendek, innovatív gyakorlatok és az új generáció áll. Helyszín a Pasaréti Közösségi Ház (1026 Budapest, Pasaréti út 102.)
A színpadon lesznek többek között a Bosch, CIB Bank, KÉSZ Csoport, Kometa, Provident, Univer, Yettel cégek szakértői, akik megosztják tapasztalataikat a jelenlévőkkel. Az esemény médiapartnere a Trade magazin.
További információ, program és jelentkezés: https://
Kapcsolódó cikkeink
Digitális ugrás a HR-ben – mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Új karrieroldallal, toborzási rendszerrel és e-learning lehetőségekkel várja munkavállalóit a…
Tovább olvasom >Babzsák és csocsóasztal helyett inspiráló terekre és közösségre vágynak a munkavállalók
Egy friss kutatás szerint az emberek 85 százaléka a home…
Tovább olvasom >A júliusban szigorodó EFO-szabályozás miatt a cégek még inkább nyitottak a diákfoglalkoztatásra
Közeleg a nyári szezon, a diákmunka-piac pedig már most élénk…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >