Jön a III. Employer Branding Konferencia – A jövő már jelen?
Az Employer Branding ma már nem csupán HR-eszköz, hanem stratégiai kérdés. A munkaerőpiac változása felgyorsult, a munkáltatói márkák szerepe új szintre lépett. A jövő már nem egy távoli fogalom, hanem a jelen kihívása. Készen állunk rá?
Június 3-án, a III. Employer Branding Konferencián megtudhatjuk, hogyan lehet hiteles és értékalapú munkáltatói márkát építeni egy folyamatosan alakuló üzleti és társadalmi környezetben. A fókuszban a legfrissebb trendek, innovatív gyakorlatok és az új generáció áll. Helyszín a Pasaréti Közösségi Ház (1026 Budapest, Pasaréti út 102.)
A színpadon lesznek többek között a Bosch, CIB Bank, KÉSZ Csoport, Kometa, Provident, Univer, Yettel cégek szakértői, akik megosztják tapasztalataikat a jelenlévőkkel. Az esemény médiapartnere a Trade magazin.
További információ, program és jelentkezés: https://
Kapcsolódó cikkeink
Új magyar applikáció támogatja a munkavállalók mentális jóllétét
A munkahelyi mentális egészség kérdése egyre nagyobb kihívást jelent a…
Tovább olvasom >Akár két hét diákmunkával is meg lehet keresni egy fesztiválbérletet
Indul a visszaszámlálás az iskolákban: június 20-án minden táblára felkerül…
Tovább olvasom >KSH: a bruttó átlagkereset 708 300 forint volt, 9,8 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbit
2025 áprilisában a teljes munkaidőben alkalmazásban állók bruttó átlagkeresete 708…
Tovább olvasom >További cikkeink
Alkotmányos jog lett a készpénz: minden kereskedőnek biztosítania kell a lehetőséget
Megjelent a Magyar Közlönyben az a jogszabály, amely a készpénzes…
Tovább olvasom >Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >Milliárdos forgalmat hozott az otthonfelújítási SZÉP-kártyás lehetőség
2025. január 1-jétől új felhasználási cél nyílt meg a SZÉP-kártya…
Tovább olvasom >