Jól sikerült a 2019-es üzleti év a Spar számára
Új nyitások, áruházi modernizáció, webshopindítás, franchise-bővítés és sikeres fenntarthatósági programok jellemezték a Spar tavalyi üzleti évét.
A SPAR a 2019-es év végén 34 InterSPAR hipermarkettel, 328 SPAR és 20 City SPAR szupermarket áruházzal rendelkezett. Ezen túlmenően a franchise-program égisze alatt 24 SPAR partner, 53 SPAR market, 85 OMV SPAR express, valamint 28 Lukoil DESPAR egység is a hálózathoz tartozott. Ez összesen 572 üzletet és 425 746 m² eladóterületet jelentett.
A fejlesztések közül kiemelkedik a 4,2 milliárd forint értékű tatai Interspar beruházás. A SPAR emellett folytatta modernizációs programját: a Duna Plazában új szupermarketet nyitott, s 14 másikat több milliárd forintos ráfordításból felújított. A SPAR online shop május 6-án indult el 20 ezer árucikkel, a házhozszállítási szolgáltatás Budapesten és a környező településeken érhető el. A házhozszállítás mellett a vásárlók a drive-In-átvétel lehetőségével is élhetnek három InterSPAR-ban. A webáruház mintegy 100 munkahelyet teremtett, 960 millió forintos beruházás keretében.
A SPAR bicskei húsüzemében a tavalyi év végén 366 főt foglalkoztattak, a termelés volumene 39 850 tonnára növekedett. A 15. születésnapját ünneplő üzem már 43 magyar beszállítóval dolgozik együtt. Az üllői SPAR enjoy. convenience üzemben a második szendvicsgépsor elindításával duplájára nőtt a gyártáskapacitás, és kibővült a termékválaszték. A SPAR saját márkás kínálata pedig már közel 3 ezer árucikkből tevődik össze.
A SPAR új ernyőmárkát is bevezetett 2019 végén „SPAR – a fenntartható jövőért” szlogennel, összefogva ez irányú tevékenységeit, mint a környezet védelme, az egészséges életmód támogatása, az élelmiszer-biztonság, a munkatársak védelme és a társadalmi felelősségvállalás.
A 13 ezer főt foglalkoztató vállalat nemcsak versenyképes jövedelmet, de béren kívüli juttatásokat is kínál dolgozóinak. A kereskedelmi vállalatok között egyedülállónak számító 13. havi fizetésen túl ma már 10% kedvezményben részesülnek a saját üzletekben történő vásárlások végösszegéből a SPAR munkatársai. //
Kapcsolódó cikkeink
Megvannak az Év Kereskedője 2024 nyertesei
A Trade magazin idén már 10. alkalommal hívta versenyezni a…
Tovább olvasom >A SPAR gyümölcsfa ültetésével kompenzálja rendezvényeit
A SPAR Magyarország két nagy rendezvényének karbonlábnyomát 418 őshonos gyümölcsfa…
Tovább olvasom >Piacismeret, kapcsolatépítés, marketing
Nem feltétlenül egyforma tapasztalatokkal a hátuk mögött, de egyformán meghatározó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Önelfogadásról, önfelszabadításról és a hétköznapok ajándékáról – Együtt okosodtunk! (Business Days 2024 2. rész)
A Business Days pénteki napja az egész heti megfeszített figyelem…
Tovább olvasom >NIQ-leckék a modern trade világából
A volumenszámok egyre inkább kedvezőek, jövő évre mérsékelt növekedés várható.…
Tovább olvasom >