Jól karácsonyozott a Tesco
A válság ellenére aaz elmúlt három év legjobb ünnepi szezonját tudhatja maga mögött a Tesco. A világ negyedik legnagyobb kiskereskedelmi hálózata a január 9-ét megelőző három hétben 7,5 százalékkal növelte forgalmát az egy évvel korábbihoz képest.
A cég nagy-britanniai eladásai 8,3 százalékkal emelkedtek, ázsiai forgalma az időszakban 7,8 százalékkal, míg amerikai Fresh & Easy hálózata 35 százalékkal adott el többet az egy évvel korábbinál, változatlan árfolyamon számolva.
A magyarországi Tesco-Global Áruházak a forgalom enyhe bővülésére számít 2009-ben a 2008-as 602 milliárd forinthoz képest – közölte Antal Erzsébet, a társaság pénzügyi vezérigazgató-helyettese egy decemberi sajtótájékoztatón. A múlt év végére 102-re emelkedett a Tesco hipermarketek, és 19-re a Tesco Expressz üzletek száma. Az Észak-Magyarországon működő 26 Smarket üzlettel együtt 178 egysége van Magyarországon a Tescónak – írja a Népszabadság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >