Jól karácsonyozott a Tesco
A válság ellenére aaz elmúlt három év legjobb ünnepi szezonját tudhatja maga mögött a Tesco. A világ negyedik legnagyobb kiskereskedelmi hálózata a január 9-ét megelőző három hétben 7,5 százalékkal növelte forgalmát az egy évvel korábbihoz képest.
A cég nagy-britanniai eladásai 8,3 százalékkal emelkedtek, ázsiai forgalma az időszakban 7,8 százalékkal, míg amerikai Fresh & Easy hálózata 35 százalékkal adott el többet az egy évvel korábbinál, változatlan árfolyamon számolva.
A magyarországi Tesco-Global Áruházak a forgalom enyhe bővülésére számít 2009-ben a 2008-as 602 milliárd forinthoz képest – közölte Antal Erzsébet, a társaság pénzügyi vezérigazgató-helyettese egy decemberi sajtótájékoztatón. A múlt év végére 102-re emelkedett a Tesco hipermarketek, és 19-re a Tesco Expressz üzletek száma. Az Észak-Magyarországon működő 26 Smarket üzlettel együtt 178 egysége van Magyarországon a Tescónak – írja a Népszabadság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >Végre hazánkban is kapható a nagyobb élelmiszerüzletekben a visszaváltható cserepalackos ásványvíz
A fenntartható ásványvízfogyasztás iránt egyre növekszik a kereslet Magyarországon. Eközben…
Tovább olvasom >Közel 2 milliárd forint összegű adomány a PENNY-től
Nagyszerű eredményeket ért el karitatív partnereivel közösen a PENNY Magyarország…
Tovább olvasom >