Jól karácsonyozott a Tesco
A válság ellenére aaz elmúlt három év legjobb ünnepi szezonját tudhatja maga mögött a Tesco. A világ negyedik legnagyobb kiskereskedelmi hálózata a január 9-ét megelőző három hétben 7,5 százalékkal növelte forgalmát az egy évvel korábbihoz képest.
A cég nagy-britanniai eladásai 8,3 százalékkal emelkedtek, ázsiai forgalma az időszakban 7,8 százalékkal, míg amerikai Fresh & Easy hálózata 35 százalékkal adott el többet az egy évvel korábbinál, változatlan árfolyamon számolva.
A magyarországi Tesco-Global Áruházak a forgalom enyhe bővülésére számít 2009-ben a 2008-as 602 milliárd forinthoz képest – közölte Antal Erzsébet, a társaság pénzügyi vezérigazgató-helyettese egy decemberi sajtótájékoztatón. A múlt év végére 102-re emelkedett a Tesco hipermarketek, és 19-re a Tesco Expressz üzletek száma. Az Észak-Magyarországon működő 26 Smarket üzlettel együtt 178 egysége van Magyarországon a Tescónak – írja a Népszabadság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >