Jól karácsonyozott a Tesco
A válság ellenére aaz elmúlt három év legjobb ünnepi szezonját tudhatja maga mögött a Tesco. A világ negyedik legnagyobb kiskereskedelmi hálózata a január 9-ét megelőző három hétben 7,5 százalékkal növelte forgalmát az egy évvel korábbihoz képest.
A cég nagy-britanniai eladásai 8,3 százalékkal emelkedtek, ázsiai forgalma az időszakban 7,8 százalékkal, míg amerikai Fresh & Easy hálózata 35 százalékkal adott el többet az egy évvel korábbinál, változatlan árfolyamon számolva.
A magyarországi Tesco-Global Áruházak a forgalom enyhe bővülésére számít 2009-ben a 2008-as 602 milliárd forinthoz képest – közölte Antal Erzsébet, a társaság pénzügyi vezérigazgató-helyettese egy decemberi sajtótájékoztatón. A múlt év végére 102-re emelkedett a Tesco hipermarketek, és 19-re a Tesco Expressz üzletek száma. Az Észak-Magyarországon működő 26 Smarket üzlettel együtt 178 egysége van Magyarországon a Tescónak – írja a Népszabadság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >