Jól karácsonyozott a Tesco
A válság ellenére aaz elmúlt három év legjobb ünnepi szezonját tudhatja maga mögött a Tesco. A világ negyedik legnagyobb kiskereskedelmi hálózata a január 9-ét megelőző három hétben 7,5 százalékkal növelte forgalmát az egy évvel korábbihoz képest.
A cég nagy-britanniai eladásai 8,3 százalékkal emelkedtek, ázsiai forgalma az időszakban 7,8 százalékkal, míg amerikai Fresh & Easy hálózata 35 százalékkal adott el többet az egy évvel korábbinál, változatlan árfolyamon számolva.
A magyarországi Tesco-Global Áruházak a forgalom enyhe bővülésére számít 2009-ben a 2008-as 602 milliárd forinthoz képest – közölte Antal Erzsébet, a társaság pénzügyi vezérigazgató-helyettese egy decemberi sajtótájékoztatón. A múlt év végére 102-re emelkedett a Tesco hipermarketek, és 19-re a Tesco Expressz üzletek száma. Az Észak-Magyarországon működő 26 Smarket üzlettel együtt 178 egysége van Magyarországon a Tescónak – írja a Népszabadság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >