Jól indul a Metro éve
Erős kezdésről számolt be a Metro AG 2017/18 üzleti év első negyedévében. A cég 0,8%-kal tudta növelni az eladásait, mely az előzetes felmérés szerint eléri a 10,1 milliárd eurós értéket. Olaf Kock az igazgatótanács elnöke elmondta:
– Nagyon jó karácsonyi szezonon vagyunk túl a kihívásokkal teli gazdasági környezet ellenére. Az első negyedév eredménye biztató, az egész évre vetítve is hasonló eredményt szeretnénk elérni.
Egy évvel ezelőtthöz képest a cég nagykereskedelmi forgalma 1%-kal nőtt, melynek legfontosabb eleme a Metro kelet-európai egységeinek jó teljesítménye. A legaggasztóbb kihívásokat a kedvezőtlen devizaváltozások okozták elsősorban Kínában és Törökországban. A cég Real hipermarketlánca nem tudta növelni az eladásait, ám mégis stabilnak mondható a teljesítménye Németországban, Törökországban és Romániában úgyszintén – ezen országokban 281 üzlettel vannak jelen a kiskereskedelmi piacon.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre keresettebbek a teljes munkaidős kiskereskedelmi állások az USA-ban
Egyre nagyobb érdeklődést tapasztalnak a kiskereskedők az álláskeresők részéről a…
Tovább olvasom >Hagyományos eljárással készült egyedi tételek a METRO Év Borai
A METRO Év Bora címet a nagykereskedelem minden évben egy…
Tovább olvasom >IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >