Jól indul a Metro éve
Erős kezdésről számolt be a Metro AG 2017/18 üzleti év első negyedévében. A cég 0,8%-kal tudta növelni az eladásait, mely az előzetes felmérés szerint eléri a 10,1 milliárd eurós értéket. Olaf Kock az igazgatótanács elnöke elmondta:
– Nagyon jó karácsonyi szezonon vagyunk túl a kihívásokkal teli gazdasági környezet ellenére. Az első negyedév eredménye biztató, az egész évre vetítve is hasonló eredményt szeretnénk elérni.
Egy évvel ezelőtthöz képest a cég nagykereskedelmi forgalma 1%-kal nőtt, melynek legfontosabb eleme a Metro kelet-európai egységeinek jó teljesítménye. A legaggasztóbb kihívásokat a kedvezőtlen devizaváltozások okozták elsősorban Kínában és Törökországban. A cég Real hipermarketlánca nem tudta növelni az eladásait, ám mégis stabilnak mondható a teljesítménye Németországban, Törökországban és Romániában úgyszintén – ezen országokban 281 üzlettel vannak jelen a kiskereskedelmi piacon.
Kapcsolódó cikkeink
EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >KSH: a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 3,6, az előző havit 1,2 százalékkal haladta meg
Októberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint 4,0,…
Tovább olvasom >Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >