Jól indul a Metro éve
Erős kezdésről számolt be a Metro AG 2017/18 üzleti év első negyedévében. A cég 0,8%-kal tudta növelni az eladásait, mely az előzetes felmérés szerint eléri a 10,1 milliárd eurós értéket. Olaf Kock az igazgatótanács elnöke elmondta:
– Nagyon jó karácsonyi szezonon vagyunk túl a kihívásokkal teli gazdasági környezet ellenére. Az első negyedév eredménye biztató, az egész évre vetítve is hasonló eredményt szeretnénk elérni.
Egy évvel ezelőtthöz képest a cég nagykereskedelmi forgalma 1%-kal nőtt, melynek legfontosabb eleme a Metro kelet-európai egységeinek jó teljesítménye. A legaggasztóbb kihívásokat a kedvezőtlen devizaváltozások okozták elsősorban Kínában és Törökországban. A cég Real hipermarketlánca nem tudta növelni az eladásait, ám mégis stabilnak mondható a teljesítménye Németországban, Törökországban és Romániában úgyszintén – ezen országokban 281 üzlettel vannak jelen a kiskereskedelmi piacon.
Kapcsolódó cikkeink
K&H Elemzői kommentár: A nagyobb lendületre vár a kiskereskedelem
A május elég rosszul alakult a boltokban, különösen az élelmiszerüzletekben,…
Tovább olvasom >Nagy István: jó minőségű dinnyével indul a magyar dinnyeszezon
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A fogyasztóvédelmi hatóság is ellenőrzi a görögdinnyéket a nyári időszakban
A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) és a kormányhivatalok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Leköszön posztjáról Istenesné Solti Andrea, a Shell Hungary igazgatóságának elnöke
A Shell Hungary zRt. bejelenti, hogy Istenesné Solti Andrea, a…
Tovább olvasom >Bolti eszközök és berendezések, 1. rész: Kevesebb kibocsátás, több kontroll
A kiskereskedelmi terek átalakulása ma már nem csupán esztétikai vagy…
Tovább olvasom >Az LG közzétette 2024-2025-ös fenntarthatósági jelentését
Közzétette 2024–2025-ös fenntarthatósági jelentését az LG Electronics (LG), amelyben hivatalosan…
Tovább olvasom >