Jól fogynak a nagy ruházati márkák termékei Kínában
Érdekes összeállítást készített a The Atlas arról, hogy a nagy ruházati márkák értékesítéseik hány százalékát teljesítik Kínában – olvasható az origo-n.
Számos nemzetközi ruházati márkának jelent fontos piacot a világ második legnagyobb gazdaságává nőtt Kína. A cégek bevételeik jelentős aránya származik innen.
A tavalyi évet az Adidas nyerte: globális teljesítményének 18 százalékát a kínai piacon való értékesítések adták. De a többi nagy ruházati márka is jól szerepelt Kínában. második helyen végzett a tiffany 16 százalékos részesedéssel, harmadik a Nike, 15 százalékkal. Még a kilencedik helyen álló PVH Corp. is értékesítéseinek 6 százalékát hozta össze itt, ehhez a céghez tartoznak a Tommy Hilfiger és a Calvin Klein márkák:
Az első helyen álló Adidas számára egyébként Kína és tágabban, az egész Pacifikum (Ázsia csendes-óceáni térsége) egyre fontosabb piacot jelent. A tavaly minden negyedévben kétszámjegyű növekedést produkált a térségben. A harmadik negyedév pedig 26 százalékos bővülést hozott Kínában és 15 százalékot a régióban. A cég 2018 első hat hónapjában 3,58 milliárd eurós bevételt ért el a régióban, amely globális teljesítményének nagyjából a harmada, és egyúttal a legmagasabb régiós bevételt jelenti.
A ruhaipari cégek többsége optimista, az Adidas-nál például úgy nyilatkoztak, hogy kínai értékesítésük további növekedését várják a következő években. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Az adidas 12,7 százalékkal növelte negyedéves bevételét
A német adidas, a világ egyik vezető sportszergyártójának a bevétele…
Tovább olvasom >Late night shopping a Westend dm üzletben Regán Lilivel, Kisóval, és az adidas Vibes új illatkollekciójával
Az adidas márka legújabb illatkollekcióját a Vibes-t egy Late night…
Tovább olvasom >Nem fenntartható a jelenlegi ruhaipar, drágulás jön
Az EU olyan szabályozáson dolgozik, amely a divatcégeket arra kötelezi,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pepsi gyártása hazatér Magyarországra
A Szentkirályi Magyarország Kft. beruházása nyomán hazatér a Pepsi gyártása,…
Tovább olvasom >Gyorséttermi nagyüzem: tovább nőtt a McDonald’s és a Burger King árbevétele, de egyre többe kerül a hamburger
Sikeres pénzügyi évet zárt 2024-ben a két legnagyobb gyorsétteremlánc Magyarországon:…
Tovább olvasom >Növelte piaci részesedését és árbevételét 2024-ben a Praktiker
A kihívásokkal teli környezetben is pozitív eredménnyel és piaci részesedésének…
Tovább olvasom >