Jól fogynak a márkás italok
A Diageo és a Pernod-Ricard SA várakozáson felüli bevétellel rukkolt elő az év első negyedévében annak köszönhetően, hogy a feltörekvő gazdaságokban szépen fogyott a whisky és a konyak, ellensúlyozva az érett piacok gyengélkedését.
Az értékesítés 7%-kal nőtt a Diageo és 5%-kal a Pernod-Ricard esetében, mindkettő meghaladta a vártat.
A válság a szesziparban is éreztette hatását, Spanyolországban és Görögországban csökkentek az eladások, míg Oroszországban, az Egyesült Királyságban és Németországban már kifelé tartanak a válságból. A jelenleg még legnagyobb piac, Észak-Amerika is jól teljesített. Abban, hogy a negyedév jól sikerült e társaságoknak, az is szerepet játszik, hogy a vásárlók a drágább, előkelőbb brandek felé fordultak.
A Diageo és Pernod-Ricard részvényei 2-3%-os erősödéssel hálálták meg a jó negyedévet – írja a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >