Jól fogynak a márkás italok
A Diageo és a Pernod-Ricard SA várakozáson felüli bevétellel rukkolt elő az év első negyedévében annak köszönhetően, hogy a feltörekvő gazdaságokban szépen fogyott a whisky és a konyak, ellensúlyozva az érett piacok gyengélkedését.
Az értékesítés 7%-kal nőtt a Diageo és 5%-kal a Pernod-Ricard esetében, mindkettő meghaladta a vártat.
A válság a szesziparban is éreztette hatását, Spanyolországban és Görögországban csökkentek az eladások, míg Oroszországban, az Egyesült Királyságban és Németországban már kifelé tartanak a válságból. A jelenleg még legnagyobb piac, Észak-Amerika is jól teljesített. Abban, hogy a negyedév jól sikerült e társaságoknak, az is szerepet játszik, hogy a vásárlók a drágább, előkelőbb brandek felé fordultak.
A Diageo és Pernod-Ricard részvényei 2-3%-os erősödéssel hálálták meg a jó negyedévet – írja a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >