Jól áll neki a természetesség – Fenntartható zöldség-gyümölcs csomagolások
Folyamatosan változó környezetben, egyre összetettebb ellátási láncban kell a termelőknek, kereskedőknek biztonságosan eljuttatniuk a friss zöldséget, gyümölcsöt, melyben döntő szerepet tölt be a csomagolás.
DS Smith a fenntartható csomagolási megoldások vezető szállítója, a friss zöldség-gyümölcs piacon is számos konstrukcióval segíti partnereit. Csomagolási megoldásai 100%-ban újrahasznosítható hullámpapír alapanyag használatával és hatékony csomagolástervezéssel, nem csupán a termékek védelmét szavatolják a teljes ellátási láncban, hanem innovatív formakialakítással, valamint testre szabott kiváló minőségű nyomatokkal kiemelik és vonzóvá teszik a friss termékeket a csemegepultok polcain.
DS Smith modern és fenntartható zöldség-gyümölcs csomagolásai
- TERMÉKVÉDELEM
• speciális körülmények között, hűtőházi és nedves közegben is alkalmazható
• élelmiszer-higiénia, -biztonság
• hosszabb szállítás során is megőrzi a termékek frissességét
2. PROMÓCIÓ & KOMMUNIKÁCIÓ
• vonzó megjelenés a frissáruk között
• kifejezi és megmutatja a benne rejlő finomságok értékeit
3. FENNTARTHATÓSÁG
• ellátási láncra optimalizált méretkialakítás, alapanyag-használat
• 100%-ban újrahasznosítható, fenntartható papír alapú megoldás
• kiváló alternatíva a nehezen vagy nem újrahasznosítható anyagok helyett
• testreszabott termék és márkapromóciós lehetőségek
Nem kell kompromisszumot kötnie a termék védelme, az ellátási láncra való optimalizálás, a fenntarthatósági célkitűzései és a vásárlási élmény között. Üzleti tevékenysége és supply chain folyamatai megértésével tervezzük meg vállalkozása számára a megfelelő csomagolási megoldásokat.
DS Smith Packaging Hungary
ds.smith.sales@dssmith.com
www.dssmithpackaging.hu
www.blog.dssmith.com/hu
Kapcsolódó cikkeink
Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >PET palackos üdítők csomagolását újítja meg a diszkontlánc
A Lidl Magyarország elkötelezett a saját márkás termékek csomagolásának optimalizálása…
Tovább olvasom >A nagyszámú érdeklődésre való tekintettel meghosszabbítja nevezési határidejét a Green Pledge!
Meghosszabbított nevezési határidővel, egészen augusztus 11-e, hétfőig várja a pályázatokat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >Kik festik a jövő otthonait?
Miközben a lakásfelújítási hullám új lendületet ad az építőiparnak, csendben…
Tovább olvasom >Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >