Jobb fizetésekért kampányol a banánültetvényeken dolgozóknak a Lidl
A Lidl célul tűzte ki, hogy magasabb fizetésekért kampányol a banántermelő országokban. A lépés része a retailer elkötelezettségének, hogy fenntarthatóbbá teszi ellátási láncait.
A Lidl még 2006-ban vezette be a Fairglobe saját márkás veandet a fair trade termékekre, többek közt a kávéra vagy az organikus banánra.
A kiskereskedő változást szeretne, amely a korrekt béreket támogatja, és egyben transzparenssé teszi ellátási láncaiban a dolgozók fizetését.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Idén végre beindulhat a gazdasági növekedés
Elsősorban az élénkülő fogyasztásnak köszönhetően idén 2 százalékkal nőhet a…
Tovább olvasom >Kozák Tamás: Az állami árszabályozás nem megoldás az inflációra
A kiskereskedelemben zajló piaci folyamatok egyre inkább reflektorfénybe kerülnek, különösen…
Tovább olvasom >EY-kutatás: a fogyasztói benyomásnak kulcsszerepe van az üzleti sikerben
A fogyasztói benyomás kulcsszerepet játszik az üzleti sikerben, a legtöbb…
Tovább olvasom >