Jó tudni: a nagyobb Auchan áruházak egyben újraélesztőpontok is
Ma van az újraélesztés világnapja, és ebből az alkalomból az Auchan szeretné felhívni a figyelmet arra, hogy a vállalat nagyobb áruházai egyben újraélesztőpontok is. Valamennyi hipermarketben, szuperstoreban és logisztikai központban vannak defibrillátorok, amelyeket a biztonsági szolgálat minden tagjától el lehet kérni. A biztonsági és külsős őrök az eszköz szakszerű használatában is tudnak segíteni, mivel erre vonatkozóan rendszeresen képzésben részesülnek. Eddig nyolc esetben mentettek már velük életet.
2013 óta elérhetők az Auchan valamennyi áruházában azok a félautomata defibrillátorok, amelyekhez szükség esetén bárki hozzáférhet. Az eszközök hangutasítással irányítják a kezelőt, ezért használatuk egyszerű és könnyen követhető. Ugyanakkor az áruházlánc évente oktatásban részesíti a biztonsági szolgálat minden tagját, valamint a külsős őrök és a munkatársak is részt vesznek az újraélesztő tanfolyamokon, ezért tőlük is kérhetünk szakszerű segítséget.
A szív újraindítását végző készülékek, amelyek minden áruház butiksorának megjelölt részén találhatók, eddig már nyolc ember életét mentették meg. A hirtelen bekövetkező balesetek miatt is fontos, hogy minél többen tudjanak róla, hogy az áruházlánc hipermarketjei újraélesztőpontok is egyben. Az eszközök természetesen akkor is igénybe vehetők, ha valaki a közelben kerül életveszélyes helyzetbe, nem szükséges hozzá az áruházban tartózkodni vagy vásárolni. Az Országos Mentőszolgálat és a SzívCity Önkéntesek segítségével létrehozott országos adatbázisában körülbelül 1400 Automata Életmentő Defibrillátort (AED) rögzítettek, beleértve az Auchan áruházakban találhatókat is. Az alkalmazást mindenképpen érdemes letöltenünk, hogy tudjuk, hol találjuk meg a legközelebbi eszközt, amivel akár életet is menthetünk.
Kapcsolódó cikkeink
Magazin: Digitális útkeresés
A GKID áttekintése szerint a pandémia egyértelmű haszonélvezője hazánkban is…
Tovább olvasom >Magazin: Az Auchan nagy erőkkel folytatja a fenntarthatósági céljainak megvalósítását
A tavalyi évben, bár folytatódtak a 2020-ban kezdődő, az egész…
Tovább olvasom >Megjelent…
…az FMCG-piac 2021. évi kereskedelmi toplistája, és e számunk kiemelt témájában…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új marketingvezető az Intersnack Magyarországnál
Sófalvi Adrien látja el a marketingvezető feladatait a Chio és…
Tovább olvasom >K&H: látványos határátlépés zajlik a magyar boltokban: túl a százezren
Átléptek egy határt a K&H-sok: májusban már 100 ezer felett…
Tovább olvasom >Új vezető a Nestlé Hungária szerencsi és diósgyőri üzemeinek élén
Hélène Kovalevsky közel hat éves vezetése után Lidia Wrońska veszi…
Tovább olvasom >