Jó eredményekről számolt be a Carrefour
Változatlan árfolyamon számolva a csoportszintű növekedés elérte a 8%-t, az első kilenc hónapban, az organikus növekedés 5,8%-os volt.
A vállalat forgalma a 3.
negyedévben 24,72 milliárd euróra nőtt, ez éves
szinten 2,9%-os bővülést jelent. Franciaországban a cég
3,5%-al növelte 3. negyedévi teljesítményét,
a hipermarketek forgalma 2,1%-al nőtt, de a bővülés
elsősorban a magasabb üzemanyagáraknak volt köszönhető.
A non-food forgalom 3,3%-al csökkent a harmadik negyedévben,
a diszkontboltok forgalma 1%-al nőtt.
Szépen fejlődtek a Carrefour
külföldi üzletei, változatlan árfolyamon
számolva a bővülés 15,8%-os volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >