Jó eredményekről számolt be a Carrefour
Változatlan árfolyamon számolva a csoportszintű növekedés elérte a 8%-t, az első kilenc hónapban, az organikus növekedés 5,8%-os volt.
A vállalat forgalma a 3.
negyedévben 24,72 milliárd euróra nőtt, ez éves
szinten 2,9%-os bővülést jelent. Franciaországban a cég
3,5%-al növelte 3. negyedévi teljesítményét,
a hipermarketek forgalma 2,1%-al nőtt, de a bővülés
elsősorban a magasabb üzemanyagáraknak volt köszönhető.
A non-food forgalom 3,3%-al csökkent a harmadik negyedévben,
a diszkontboltok forgalma 1%-al nőtt.
Szépen fejlődtek a Carrefour
külföldi üzletei, változatlan árfolyamon
számolva a bővülés 15,8%-os volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >