Jó eredményekről számolt be a Carrefour
Változatlan árfolyamon számolva a csoportszintű növekedés elérte a 8%-t, az első kilenc hónapban, az organikus növekedés 5,8%-os volt.
A vállalat forgalma a 3.
negyedévben 24,72 milliárd euróra nőtt, ez éves
szinten 2,9%-os bővülést jelent. Franciaországban a cég
3,5%-al növelte 3. negyedévi teljesítményét,
a hipermarketek forgalma 2,1%-al nőtt, de a bővülés
elsősorban a magasabb üzemanyagáraknak volt köszönhető.
A non-food forgalom 3,3%-al csökkent a harmadik negyedévben,
a diszkontboltok forgalma 1%-al nőtt.
Szépen fejlődtek a Carrefour
külföldi üzletei, változatlan árfolyamon
számolva a bővülés 15,8%-os volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >