Jó eredményekről számolt be a Carrefour
Változatlan árfolyamon számolva a csoportszintű növekedés elérte a 8%-t, az első kilenc hónapban, az organikus növekedés 5,8%-os volt.
A vállalat forgalma a 3.
negyedévben 24,72 milliárd euróra nőtt, ez éves
szinten 2,9%-os bővülést jelent. Franciaországban a cég
3,5%-al növelte 3. negyedévi teljesítményét,
a hipermarketek forgalma 2,1%-al nőtt, de a bővülés
elsősorban a magasabb üzemanyagáraknak volt köszönhető.
A non-food forgalom 3,3%-al csökkent a harmadik negyedévben,
a diszkontboltok forgalma 1%-al nőtt.
Szépen fejlődtek a Carrefour
külföldi üzletei, változatlan árfolyamon
számolva a bővülés 15,8%-os volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >Megújult és növekszik a McDonald’s
A McDonald’s folyamatosan új éttermeket nyit és modernizálja meglévő egységeit…
Tovább olvasom >