Jelentősen nőtt az ásványvíz-forgalom az Auchan áruházakban
Az elmúlt napokban is tapasztalt kánikulában több mint 200 000 palack, azaz mintegy 300 000 liter ásványvizet vásárolnak naponta a hazai Auchan áruházakban. Az ásványvíz forgalom másfélszeresére nő ezeken a napokon, a sör harmadával, az üdítő forgalom mintegy negyedével ugrik meg egy átlagos nyári naphoz képest. Időközben beérett és megérkezett a hazai dinnye is az Auchan áruházakba, és egyre nagyobb mennyiség várható a következő napokban: ahogy elegendő lesz, kizárólag hazai dinnyét kínál a lánc. Tavaly az Auchan áruházak több mint 2000 tonna görögdinnyét értékesítettek, idén várhatóan még többet fognak, mert az idei termés kiváló minőségűnek és mennyiségűnek ígérkezik.
Folyadékpótlás tudatosan
Az elmúlt öt év alatt minden évben 5-10%-kal nőtt az ásványvíz forgalom az Auchan áruházakban, az idei június is erősebb volt a tavalyinál, júliusban pedig már biztosan jelentősen erősebb lesz az ásványvíz forgalom. Júniustól augusztusig körülbelül másfélszer annyi vizet vásárol a lakosság az Auchan áruházakban, mint az év más évszakjaiban, a vásárlók tudatosan egyre több vizet vesznek, figyelnek a megfelelő folyadékpótlásra. Kánikulában pedig másfélszer annyi ásványvíz, harmadával több sör és negyedével több üdítő fogy, mint egy átlagos nyári napon.
Hazai dinnye az Auchan áruházakban
Július elején indul az idei dinnyeszezon, az Auchan áruházak ekkor már kiváló minőségű magyar dinnyét tudnak vásárolni a termelőktől. Mostanra az összes áruházba elegendő hazai dinnye érkezett, országos akcióval is készül a lánc. A következő napokban egyre nagyobb mennyiség érkezik a hazai dinnyeföldekről, ahogy érik a termés, így az import dinnye teljesen eltűnik az Auchan áruházak kínálatából és kiváltja a hazai termés. Tavaly az Auchan áruházak több mint 2000 tonna görögdinnyét értékesítettek, idén ennél is magasabb lehet az eladott mennyiség, mert a nyár várhatóan naposabb és szárazabb lesz a tavalyinál, és ez az időjárás kedvez a jobb minőségű és nagyobb mennyiségű termésnek.
Idei görögdinnye trendek
Az eladások tapasztalatai szerint a mag nélküli és a kisebb méretű dinnye egyre népszerűbb. Sokan nem a tíz, hanem inkább a kisebb, öt kilogramm körüli méretűt választják. Több fajta görögdinnye is érkezik a magyar termelőktől: a hagyományos kerek csíkos, a hosszúkás, kevésbé magos, illetve a magnélküli, fekete héjú, amely az Auchan sajátmárkás dinnyéje. Az árakat illetően az Auchan követi a vásárlói igényeket és a piaci trendeket: amint nagyobb mennyiségű hazai dinnye lesz elérhető, az áruházak folyamatosan a szezon kezdetinél kedvezőbb árakat tudnak kínálni, de emellett akciókkal, kóstoltatással is készülnek.
Kapcsolódó cikkeink
Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >Az Auchan is beszállt a dubaji csokoládéversenybe
A karácsonyi szezon közeledtével már nemcsak a Lidl polcain támad…
Tovább olvasom >Karácsonykor esszük meg az éves halfogyasztásunk 35-40 százalékát
Bár a hazai táplálkozás szerint hetente legalább egyszer halat kéne…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >