Jelentősen nőtt az ásványvíz-forgalom az Auchan áruházakban
Az elmúlt napokban is tapasztalt kánikulában több mint 200 000 palack, azaz mintegy 300 000 liter ásványvizet vásárolnak naponta a hazai Auchan áruházakban. Az ásványvíz forgalom másfélszeresére nő ezeken a napokon, a sör harmadával, az üdítő forgalom mintegy negyedével ugrik meg egy átlagos nyári naphoz képest. Időközben beérett és megérkezett a hazai dinnye is az Auchan áruházakba, és egyre nagyobb mennyiség várható a következő napokban: ahogy elegendő lesz, kizárólag hazai dinnyét kínál a lánc. Tavaly az Auchan áruházak több mint 2000 tonna görögdinnyét értékesítettek, idén várhatóan még többet fognak, mert az idei termés kiváló minőségűnek és mennyiségűnek ígérkezik.
Folyadékpótlás tudatosan
Az elmúlt öt év alatt minden évben 5-10%-kal nőtt az ásványvíz forgalom az Auchan áruházakban, az idei június is erősebb volt a tavalyinál, júliusban pedig már biztosan jelentősen erősebb lesz az ásványvíz forgalom. Júniustól augusztusig körülbelül másfélszer annyi vizet vásárol a lakosság az Auchan áruházakban, mint az év más évszakjaiban, a vásárlók tudatosan egyre több vizet vesznek, figyelnek a megfelelő folyadékpótlásra. Kánikulában pedig másfélszer annyi ásványvíz, harmadával több sör és negyedével több üdítő fogy, mint egy átlagos nyári napon.
Hazai dinnye az Auchan áruházakban
Július elején indul az idei dinnyeszezon, az Auchan áruházak ekkor már kiváló minőségű magyar dinnyét tudnak vásárolni a termelőktől. Mostanra az összes áruházba elegendő hazai dinnye érkezett, országos akcióval is készül a lánc. A következő napokban egyre nagyobb mennyiség érkezik a hazai dinnyeföldekről, ahogy érik a termés, így az import dinnye teljesen eltűnik az Auchan áruházak kínálatából és kiváltja a hazai termés. Tavaly az Auchan áruházak több mint 2000 tonna görögdinnyét értékesítettek, idén ennél is magasabb lehet az eladott mennyiség, mert a nyár várhatóan naposabb és szárazabb lesz a tavalyinál, és ez az időjárás kedvez a jobb minőségű és nagyobb mennyiségű termésnek.
Idei görögdinnye trendek
Az eladások tapasztalatai szerint a mag nélküli és a kisebb méretű dinnye egyre népszerűbb. Sokan nem a tíz, hanem inkább a kisebb, öt kilogramm körüli méretűt választják. Több fajta görögdinnye is érkezik a magyar termelőktől: a hagyományos kerek csíkos, a hosszúkás, kevésbé magos, illetve a magnélküli, fekete héjú, amely az Auchan sajátmárkás dinnyéje. Az árakat illetően az Auchan követi a vásárlói igényeket és a piaci trendeket: amint nagyobb mennyiségű hazai dinnye lesz elérhető, az áruházak folyamatosan a szezon kezdetinél kedvezőbb árakat tudnak kínálni, de emellett akciókkal, kóstoltatással is készülnek.
Kapcsolódó cikkeink
Olcsóbb lett a görögdinnye Lengyelországban – magyar import is nyomja az árakat
Lényegesen olcsóbban lehet görögdinnyéhez jutni Lengyelországban, mint tavaly ilyenkor. A…
Tovább olvasom >Új irányt vesz az Auchan: kisebb boltokkal lépne szintet a hipermarketlánc
Az Auchan Magyarország új stratégiát hirdetett: a következő években kisebb…
Tovább olvasom >Átlagosan nem emelkedtek az árak az Auchanban tanszervásárában tavalyhoz képest
Kezdetét vette a tanszervásár az Auchanban, ahol idén nem kell…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >Műanyag-cunami helyett üvegforradalom
Miközben a fenntarthatóság központi téma lett, több millió tonna műanyag-csomagolás…
Tovább olvasom >A Széchenyi Kártya Program támogatásainak összege elérte a 100 milliárd forintot
A Széchenyi Kártya Program jelentősen hozzájárul a hazai kkv-k versenyképességének…
Tovább olvasom >