Jelentős mérföldkő: a Kerekes Kft. csatlakozásával erősödik tovább a CBA
Az elmúlt esztendő jelentős előrelépést hozott a CBA életében. A 2024-es év második felében komoly előkészítő munkát folytattak annak érdekében, hogy 2025. január 1-től a Kerekes Kft. és a hozzá tartozó üzletek a CBA-hálózat tagjaként folytathassák sikeres működésüket.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.

Lázár Vilmos
elnök
CBA
– Az együttműködésnek köszönhetően több mint félezer új értékesítési ponttal bővült üzletláncunk, így a Privát és a Privát Max márkajelzést viselő áruházak is a CBA kötelékébe tartoznak – mondta Lázár Vilmos, a CBA elnöke. – A lépéssel tovább erősödött a magyar élelmiszer-kiskereskedelem versenyképessége, illetve mindez komoly lehetőséget tartogat a hazai beszállítóknak, gyártóknak, termelőknek piacra kerülésük tekintetében, hiszen továbbra is elkötelezettek vagyunk a kiváló magyar termékek iránt.
Az idei esztendőben a CBA további egységesítése érdekében megszüntetik a Partner és Cél hálózatokat, amelyek üzletei egységesen Privát márkanév alatt folytatják működésüket. Mindezzel erősebbé válik a márkastruktúra: a jövőben három fő brand, Príma, CBA és Privát név alatt üzemeltetik egységeiket.
– Hangsúlyozni szeretnénk, hogy továbbra is stratégiai partnerei maradunk a márkafüggetlen üzleteknek és vendéglátóegységeknek, biztosítva számukra a folyamatos, megbízható ellátást – fűzi hozzá Lázár Vilmos.
A Kerekes Kft. és a hozzá tartozó üzletek csatlakozásával – az előző évek forgalmi adatai alapján – a CBA franchise-rendszer hazánk legnagyobb forgalmú magyar tulajdonú áruházláncává vált. A CBA elnöke hangsúlyozta: elkötelezettek amellett, hogy vásárlóik számára a legkedvezőbb feltételeket biztosítsák, miközben szoros és kiegyensúlyozott együttműködést ápolnak beszállítóikkal, termelőikkel és gyártóikkal.
Kapcsolódó cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Promóció 2025: egyszerűség, adat, élmény
A Promóciók napjának nyitóelőadását Barna Tamás, a Republic Group tulajdonos-ügyvezetője…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Krisán László: A stabilizáció az első lépés, de a versenyképességhez új válaszokra van szükség
A vállalkozások számára 2024 a stabilizáció időszaka volt – de…
Tovább olvasom >Neubauer Katalin: „Az erős állami beavatkozás hosszú távon biztosan nem célravezető”
A hazai kereskedelmi vállalkozások számára 2024-ben nem csak az infláció…
Tovább olvasom >Új pályán a kiskereskedelem
A kiskereskedelem nem csupán a gazdasági növekedés motorja, hanem a…
Tovább olvasom >