Jelentős mérföldkő: a Kerekes Kft. csatlakozásával erősödik tovább a CBA
Az elmúlt esztendő jelentős előrelépést hozott a CBA életében. A 2024-es év második felében komoly előkészítő munkát folytattak annak érdekében, hogy 2025. január 1-től a Kerekes Kft. és a hozzá tartozó üzletek a CBA-hálózat tagjaként folytathassák sikeres működésüket.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.

Lázár Vilmos
elnök
CBA
– Az együttműködésnek köszönhetően több mint félezer új értékesítési ponttal bővült üzletláncunk, így a Privát és a Privát Max márkajelzést viselő áruházak is a CBA kötelékébe tartoznak – mondta Lázár Vilmos, a CBA elnöke. – A lépéssel tovább erősödött a magyar élelmiszer-kiskereskedelem versenyképessége, illetve mindez komoly lehetőséget tartogat a hazai beszállítóknak, gyártóknak, termelőknek piacra kerülésük tekintetében, hiszen továbbra is elkötelezettek vagyunk a kiváló magyar termékek iránt.
Az idei esztendőben a CBA további egységesítése érdekében megszüntetik a Partner és Cél hálózatokat, amelyek üzletei egységesen Privát márkanév alatt folytatják működésüket. Mindezzel erősebbé válik a márkastruktúra: a jövőben három fő brand, Príma, CBA és Privát név alatt üzemeltetik egységeiket.
– Hangsúlyozni szeretnénk, hogy továbbra is stratégiai partnerei maradunk a márkafüggetlen üzleteknek és vendéglátóegységeknek, biztosítva számukra a folyamatos, megbízható ellátást – fűzi hozzá Lázár Vilmos.
A Kerekes Kft. és a hozzá tartozó üzletek csatlakozásával – az előző évek forgalmi adatai alapján – a CBA franchise-rendszer hazánk legnagyobb forgalmú magyar tulajdonú áruházláncává vált. A CBA elnöke hangsúlyozta: elkötelezettek amellett, hogy vásárlóik számára a legkedvezőbb feltételeket biztosítsák, miközben szoros és kiegyensúlyozott együttműködést ápolnak beszállítóikkal, termelőikkel és gyártóikkal.
Kapcsolódó cikkeink
Felelősen a jövőért
A Smurfit Westrock elkötelezetten támogatja Párkány városát, és aktívan részt…
Tovább olvasom >Lassul a növényi húsalternatívák piaca – visszavonulót fúj a brit Tesco
Várhatóan nem teljesíti a brit Tesco azt a 2020-ban kitűzött…
Tovább olvasom >Dohányboltok: kevesebb termék, koncentrált forgalom, új növekedési utak
A nemzeti dohányboltok FMCG-forgalma – tehát a dohánytermékeket nem tartalmazó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Promóciós fordulat – a márkák visszatérnek, de csak akciósan?
Az elmúlt másfél évben a vásárlói döntések alapjaiban változtak meg…
Tovább olvasom >Meginduló piac, változó fogyasztói térképen
A fogyasztói optimizmus erősödik, a volumenek lassan visszatérnek – de…
Tovább olvasom >Már nem zuhanunk, de még nem repülünk
Bár a gazdasági visszaesést követően 2024-ben elindult némi élénkülés, a…
Tovább olvasom >