Jelentett a Metro és a Danone
A Metro és a Danone harmadik negyedéves eredményei olvashatók a portfolio.hu-n.
A Metro a kedvezőtlen devizahatások és eszközértékesítések miatt 1,1 százalékkal 14,2 milliárd euróra csökkenő árbevételről számolt be. Összehasonlítható alapon ugyanakkor 1,3 százalékkal emelkedtek a bevételek. A társaság ugyanakkor megerősítette a folyó évre várt egyszeri tételek nélküli 1,531 milliárd eurós EBIT-várakozását. A Metro részvényárfolyama több mint 3 százalékkal emelkedik hétfő délelőtt.
A vártnál nagyobb bevétel-növekedést könyvelt el a Danone a harmadik negyedévre, amit a bébiételek, valamint a tejtermékek erős értékesítéseinek köszönhet a cég. Az összehasonlítható alapon számolt bevételek 4,6%-kal ugrottak meg a július-szeptemberi időszakban, miközben az elemzők 4,3%-os növekedésre számítottak. A bébiételek eladásaiból pedig csaknem 11%-kal tett szert több bevételre a társaság, mint az előző év azonos időszakában. A menedzsment további jó hírrel is szolgálhatott, megerősítette várakozásait a teljes évre: 4-5% közötti bevételnövekedést vár összehasonlítható alapon, a működési eredmény szintjén pedig kismértékű javulásra számít a tavalyi 12,59%-ról. A Danone részvényei több mint 2%-os pluszba ugrottak ma délelőtt a negyedéves bevételszámokra. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A HoReCa-piac kihívásai nem múlnak, csak változnak – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >