JD.com: drónos kiszállítás Indonéziában
A JD.com első alkalommal végzett drónnal kézbesítést Kína határain túl, Indonéziában: egy doboz könyvet és hátizsákokat szállított iskolásoknak 250 km-en túlra. Ez az első tesztszállítás január elején történt, miután a cég „államilag jóváhagyott” regionális szintű működési engedélyt szerzett – ami a maga nemében az első az anyaországon kívül.
A cég immár 2 éve végez drónos kiszállítást a nagy szállítójárművek számára elérhetetlen vidékekre Kínában, így könnyítve – célkitűzésükkel összhangban – a technológiával a hétköznapi élet nehézségein.
A 2015 óta Indonéziában több mint 20 millió regisztrált felhasználóval működő JD.com célja, hogy e szolgáltatását most a több mint 17 000 szigetből álló országra is kiterjessze. Mi több, a vásárlók 85%-a számára aznapi, vagy 2 napon belüli szállítást kíván nyújtani.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI-ban látják az értékesítés növelésének jövőjét a kínai kereskedők
A kínai e-kereskedelmi szektor egyre nagyobb mértékben alkalmazza a mesterséges…
Tovább olvasom >Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >Bővíti indonéziai gyárát a Diageo
Bővíti a számos ázsiai és csendes-óceáni piacot kiszolgáló indonéziai italgyárát…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >