JD.com: drónos kiszállítás Indonéziában
A JD.com első alkalommal végzett drónnal kézbesítést Kína határain túl, Indonéziában: egy doboz könyvet és hátizsákokat szállított iskolásoknak 250 km-en túlra. Ez az első tesztszállítás január elején történt, miután a cég „államilag jóváhagyott” regionális szintű működési engedélyt szerzett – ami a maga nemében az első az anyaországon kívül.
A cég immár 2 éve végez drónos kiszállítást a nagy szállítójárművek számára elérhetetlen vidékekre Kínában, így könnyítve – célkitűzésükkel összhangban – a technológiával a hétköznapi élet nehézségein.
A 2015 óta Indonéziában több mint 20 millió regisztrált felhasználóval működő JD.com célja, hogy e szolgáltatását most a több mint 17 000 szigetből álló országra is kiterjessze. Mi több, a vásárlók 85%-a számára aznapi, vagy 2 napon belüli szállítást kíván nyújtani.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI-ban látják az értékesítés növelésének jövőjét a kínai kereskedők
A kínai e-kereskedelmi szektor egyre nagyobb mértékben alkalmazza a mesterséges…
Tovább olvasom >Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >Bővíti indonéziai gyárát a Diageo
Bővíti a számos ázsiai és csendes-óceáni piacot kiszolgáló indonéziai italgyárát…
Tovább olvasom >További cikkeink
Optimisták a hazai cégek klímaügyben
Az EY nemzetközi kutatása szerint a magyar vállalatok többsége optimista…
Tovább olvasom >Állatmentes sajtot kínál a REWE Németországban
A Formo start-up Frischhain néven kapható sajtalternatívája nem csak finom,…
Tovább olvasom >Kommunikációs iparági AI-kézikönyv készül
A hazai szakmai szervezetek – köztük a MAKSZ, az MMSZ…
Tovább olvasom >