Javult a GfK januári német fogyasztói hangulatindexe
Emelkedett az előző havihoz képest a GfK gazdasági kutatóintézet januári német fogyasztói hangulatindexe.
A GfK fogyasztói hangulati elemzése szerint a januári index 9,4 pontra emelkedett a decemberi 9,3 pontról.
Az index decemberig négy egymást követő hónapban csökkent. Elemzők az előző havival megegyező értéket jeleztek előre januárra.
Az index összetevői, a gazdasági és a jövedelmi várakozásokat számszerűsítő mutatók javultak, a vásárlási hajlandóság pedig változatlanul magas értéket mutatott.
Decemberben állt meg a gazdasági várakozásokat számszerűsítő mutató hat egymást követő hónapban bekövetkező csökkenése.
A jövedelmi várakozások mutatója 6,4 pont emelkedéssel 50,8 pontot, az 50 pontos határ feletti szintet ért el. A mutató legutóbb augusztusban állt a határ felett, 53,5 ponton. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Drágább lesz idén a vegán grillezés Németországban
7%-kal emelkedett a vegán grilltermékek ára Németországban a 2024-es évhez…
Tovább olvasom >Németországban a vártnál jelentősebben lassult a kiskereskedelmi forgalom növekedése májusban
Az elemzők által becsültnél erőteljesebben lassul a kiskereskedelmi forgalom növekedése…
Tovább olvasom >Tíz év alatt megduplázódott az eper ára
Míg 2015-ben még 3,94 eurót kellett fizetni egy kilogramm hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >