Javult a GfK januári német fogyasztói hangulatindexe
Emelkedett az előző havihoz képest a GfK gazdasági kutatóintézet januári német fogyasztói hangulatindexe.
A GfK fogyasztói hangulati elemzése szerint a januári index 9,4 pontra emelkedett a decemberi 9,3 pontról.
Az index decemberig négy egymást követő hónapban csökkent. Elemzők az előző havival megegyező értéket jeleztek előre januárra.
Az index összetevői, a gazdasági és a jövedelmi várakozásokat számszerűsítő mutatók javultak, a vásárlási hajlandóság pedig változatlanul magas értéket mutatott.
Decemberben állt meg a gazdasági várakozásokat számszerűsítő mutató hat egymást követő hónapban bekövetkező csökkenése.
A jövedelmi várakozások mutatója 6,4 pont emelkedéssel 50,8 pontot, az 50 pontos határ feletti szintet ért el. A mutató legutóbb augusztusban állt a határ felett, 53,5 ponton. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Újraszervezés után új lendületben a Pepco – a magyar piac stratégiai nyertes
Miközben a Pepco csoport fájdalmas németországi kivonulást hajt végre, a…
Tovább olvasom >Századvég: javult a lakosság saját anyagi helyzetének megítélése júliusban
Javult a lakosság saját anyagi helyzetének megítélése és a vállalatok…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: Átlátszó szőnyeg alá söpri az inflációt az árrésstop
A lakosság háromnegyede szerint emelkednek az élelmiszerárak Magyarországon, és ebben…
Tovább olvasom >Dübörög a dinnyeszezon, elindult a kampány
Idén is elindult a nyár egyik legkedveltebb gyümölcsének, a hazai…
Tovább olvasom >Trump új vámstratégiája átrajzolhatja a kávé- és kakaókereskedelem globális térképét
Vámmentességet élvezhetnek a jövőben a trópusi mezőgazdasági termékek – például…
Tovább olvasom >