Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója figyelmeztetett: a növényi alapú márkáknak az ízre és a teljesítményre kell összpontosítaniuk, különben fennáll a veszélye, hogy csak egy túlságosan szűk réteget szólítanak meg.
Hepburn szerint nem elég, hogy a márkák önmagukat vegánként hirdetik, biztosítaniuk kell azt is, hogy termékeik finomak és jól használhatók legyenek.
– A marketing nem mindig egyszerű. Számos növényi alapú termék esetében az volt a hiba, hogy a kommunikáció során túlzottan a ‘növényi alapú’ jelzőre fókuszáltak, pedig a vásárlók elsősorban az íz, a főzési és sütési tulajdonságok, valamint a minőség alapján választanak – mondta Hepburn a Grocery Gazette-nek adott interjúban.
A Flora példája azt mutatja, hogy a siker kulcsa a termékek minőségének hangsúlyozása, miközben csak másodlagos azok növényi eredetének kommunikálása. A márka maga egyre inkább az ízre és a teljesítményre összpontosít, az elsődleges üzenet a kiváló íz – állítja a szakember.
A növényi alapú ágazat nehézségeit az Allplants márka friss példája is illusztrálja. A húshelyettesítő termékeket gyártó vállalat nemrég csődeljárást kezdeményezett a csökkenő kereslet és a tartós veszteségek miatt. Ezzel szemben a természetes alapanyagokra építő növényi termékek továbbra is erős növekedést mutatnak, ahogyan azt a Deliciously Ella vezérigazgatója, Mathew Mills is megjegyezte.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Az Impossible Foods terméke profi sportolóknak is biztonságos
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fogyasztásra kész zabital-alapú jegeskávét dob piacra az Oatly az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Eleplant, 75% növényi alapú kenhető zsír 200 g
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az OKSZ is megszólalt az inflációs adatok kapcsán
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: novemberben a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket átlagosan 3,8 százalékkal haladták meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A zselés és marcipános szaloncukor mellett egyre több a különleges ízesítésű karácsonyi desszert a kínálatban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

