Itt van Amerika!
November 18-19-én amerikai franchise üzletemberek delegációja érkezik Budapestre, hogy innovatív termékeket, szolgáltatásokat kínáljanak az itthoni vállalkozók számára.

Jennifer Kane-
Zabolotskaya
tanácsos
Amerikai Nagykövetség
Kereskedelmi Osztálya
– Világszerte ismert cégeket, márkaneveket mutatnak be majd be az érdeklődőknek – mondja Jennifer Kane-Zabolotskaya, az Amerikai Nagykövetség Kereskedelmi Osztályának tanácsosa –, az érkező tíz cégből négy gyorséttermi vendéglátást képvisel. A delegációban részt vevő brandek elsősorban Közép-Európa piaca iránt érdeklődnek.
A gyorséttermek világszinten több mint 570 milliárd dollárt termelnek, aminek majdnem a fele az USA-ban keletkezik. Az évenkénti várható 2,5%-os növekedéssel az iparág jelentős munkahelyteremtési lehetőségeket biztosít világszerte. Ez a szegmens rendkívül változatos – a pizzától és az ikonikus hamburgerektől az ezerféle csirkeételig –, és az egészségtrendek jobban jelen vannak az ágazatban, mint bármikor korábban. A márkák együttműködnek partnereikkel, az alapmenü mellett a helyi ízekhez, szokásokhoz, kultúrához igazodó kínálatot alakítanak ki.
– Az amerikai minőségi gyorséttermek országunk legnépszerűbb exportcikkei közé tartoznak – hangsúlyozta Jennifer Kane-Zabolotskaya, mivel az emberek szeretik az ízeinket, valamint az amerikai komfortot, ami vele jár. Ráadásul az ételt a helyi igényekhez lehet igazítani, ami miatt a befektetés kevésbé kockázatos. A gyorséttermek kiváló ár-érték arányú ételeket és állandó minőséget kínálnak, a felszolgálás nélküli koncepció pedig felgyorsítja a rendelések felvételét és több profitot generál.
A cégek mesterlicensz partner átvevőket keresnek megfelelő tapasztalattal és anyagi forrásokkal, de előzetes, mély piaci elemzések híján piackutatást is végeznek ittlétük alatt. A programszervezésben, a megfelelő helyi átvevő partnerek felkutatásában együttműködő szakmai partner a Magyar Franchise Szövetség. //
Kapcsolódó cikkeink
Magyar Franchise Szövetség: Nő a franchise-vállalkozások népszerűsége Magyarországon
A gazdasági bizonytalanság hatására nő a franchise-vállalkozások népszerűsége Magyarországon. A…
Tovább olvasom >Rendszerben gondolkodunk
Január 25-én került megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség 17. Díjkiosztó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Otthon főz a magyar fiatal – nem trendi a gyorsétterem
A magyar fiatalok többsége ritkán vagy egyáltalán nem jár gyorsétterembe,…
Tovább olvasom >KSH: a turisztikai szálláshelyeken a vendégek száma (1,4 millió) 17, a vendégéjszakáké (3,4 millió) 16 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit áprilisban
2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4…
Tovább olvasom >MBH gyorselemzés: Újabb hónapban remekelt a turisztikai ágazat
Március után, áprilisban ismét pörgött a turizmus: a vendégek száma…
Tovább olvasom >