Magyar Franchise Szövetség: Nő a franchise-vállalkozások népszerűsége Magyarországon
A gazdasági bizonytalanság hatására nő a franchise-vállalkozások népszerűsége Magyarországon.
A Magyar Franchise Szövetség szerint jelenleg kiemelkedő érdeklődés mutatkozik a pilatesstúdiók, gyorséttermek, kávézók és ingatlanközvetítők rendszerei iránt. A franchise előnye, hogy a vállalkozók egy kipróbált üzleti modellbe léphetnek be, csökkentve a kezdeti kockázatokat. A szövetség április 3-án a Lurdy Házban rendezi meg a Franchise Expót, ahol mintegy 40 kiállító mutatja be hálózatát. A rendezvény célja, hogy a vállalkozók megismerjék az elérhető lehetőségeket, és a hazai, valamint nemzetközi hálózatok üzleti partnereket találjanak.
Kapcsolódó cikkeink
35 új Charter üzletet nyit a Consum 2025-ben
A spanyol Consum fogyasztói szövetkezet tovább bővíti Charter franchise hálózatát,…
Tovább olvasom >Franchise-hálózatának bővítésére és az olasz biotermékekre fókuszál a Carrefour Italia
A franchise-hálózat bővítésével és az Act for Food program erősítésével…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >Árrésstop kontra áfacsökkentés: megoldás az inflációra vagy politikai viták terepe?
A kormány március közepétől életbe léptette az árrésstopot, amely szerint…
Tovább olvasom >