Itt a Coca-Cola Energy
Új termék a láthatáron! A Coca-Cola Magyarország, a vállalat történetében először, a Coca-Cola termékcsaládja részeként energiaitalt dob piacra. 2019. március 28-án jelentette be a Coca-Cola Magyarország, hogy bővíti portfólióját a Coca-Cola Energy bevezetésével.
Még az idei év folyamán a Coca-Cola Company további piacokra is tervezi a Coca-Cola Energy bevezetését, elsősorban Európára fókuszálva.
A nagyszerű Coca-Cola ízvilágot, és a már jól ismert és szeretett életérzést kínálja a Coca-Cola Energy, mely természetes forrásból származó koffeint, guarana kivonatot és B-vitamint is tartalmaz, mindezt taurinmentesen. Emellett a termék cukor- és kalóriamentes változatban is elérhető lesz. A termékduó 250 milliliteres aluminiumdobozos kiszerelésben kerül a viszonteladók és élelmiszerüzletek polcaira április elején.
“A Coca-Cola Energy természetes forrásból származó összetevőket tartalmaz, és a Coca-Cola nagyszerű és frissítő ízét hozza. E két ismertetőjegyet helyeztük fókuszba, így fejlesztettük ki a receptet és büszkék vagyunk rá, hogy a terméket a Coca-Cola márka részeként kínálhatjuk az embereknek. Fogyasztóinkat arra inspiráljuk, hogy próbálják ki ezt az új és különleges, aktív mindennapokhoz legjobban illő energiaitalt” – mondta el az új termékről Javier Meza, a szénsavas üdítőitalok üzletágának globális marketing vezetője.
A Coca-Cola Energy teljesen új vizuális megjelenítéssel és magával ragadó marketing kampánnyal vezeti be a termékét, amely idén áprilistól kapható Spanyolországban és Magyarországon.
A Coca-Cola Energy elsősorban a fiatal, 18-35 év közötti felnőttek számára készült. A Coca-Cola Company felelősségteljes marketing tevékenységének irányelveivel összhangban fogja hirdetni a Coca-Cola Energy-t. Az Európai Alkoholmentes Italgyártók Szövetsége (UNESDA) szabályozásainak értelmében, az üdítőitalgyártó cégnek nem célja, hogy a Coca-Cola Energy-t általános- és középiskolákban adja el, vagy hirdesse bármilyen formában, illetve soha nem fogja népszerűsíteni a Coca-Cola Energy alkohollal keverését.
A márkák portfóliójának bővüléséről:
Teljes üdítőitalgyártó vállalatként a Coca-Cola folyamatosan keresi a lehetőségeket, hogy fejleszthesse termékportfólióját és olyan italokat kínálhasson fogyasztóinak, amilyenre vágynak, beleértve a hozzádott előnyöket. Ennek részeként a hamarosan piacra kerülő Coca-Cola Energy energiaital mellett már Magyarországon is elérhető az Honest Tea, az AdeZ és a Smartwater termékek.
Kapcsolódó cikkeink
Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában…
Tovább olvasom >Új programot indít a Coca-Cola Indiában a kis- és középvállalkozások támogatására
A Coca-Cola India bejelentette a Super Power Retailer Program nevű…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >