Itt a Coca-Cola Energy
Új termék a láthatáron! A Coca-Cola Magyarország, a vállalat történetében először, a Coca-Cola termékcsaládja részeként energiaitalt dob piacra. 2019. március 28-án jelentette be a Coca-Cola Magyarország, hogy bővíti portfólióját a Coca-Cola Energy bevezetésével.
Még az idei év folyamán a Coca-Cola Company további piacokra is tervezi a Coca-Cola Energy bevezetését, elsősorban Európára fókuszálva.
A nagyszerű Coca-Cola ízvilágot, és a már jól ismert és szeretett életérzést kínálja a Coca-Cola Energy, mely természetes forrásból származó koffeint, guarana kivonatot és B-vitamint is tartalmaz, mindezt taurinmentesen. Emellett a termék cukor- és kalóriamentes változatban is elérhető lesz. A termékduó 250 milliliteres aluminiumdobozos kiszerelésben kerül a viszonteladók és élelmiszerüzletek polcaira április elején.
“A Coca-Cola Energy természetes forrásból származó összetevőket tartalmaz, és a Coca-Cola nagyszerű és frissítő ízét hozza. E két ismertetőjegyet helyeztük fókuszba, így fejlesztettük ki a receptet és büszkék vagyunk rá, hogy a terméket a Coca-Cola márka részeként kínálhatjuk az embereknek. Fogyasztóinkat arra inspiráljuk, hogy próbálják ki ezt az új és különleges, aktív mindennapokhoz legjobban illő energiaitalt” – mondta el az új termékről Javier Meza, a szénsavas üdítőitalok üzletágának globális marketing vezetője.
A Coca-Cola Energy teljesen új vizuális megjelenítéssel és magával ragadó marketing kampánnyal vezeti be a termékét, amely idén áprilistól kapható Spanyolországban és Magyarországon.
A Coca-Cola Energy elsősorban a fiatal, 18-35 év közötti felnőttek számára készült. A Coca-Cola Company felelősségteljes marketing tevékenységének irányelveivel összhangban fogja hirdetni a Coca-Cola Energy-t. Az Európai Alkoholmentes Italgyártók Szövetsége (UNESDA) szabályozásainak értelmében, az üdítőitalgyártó cégnek nem célja, hogy a Coca-Cola Energy-t általános- és középiskolákban adja el, vagy hirdesse bármilyen formában, illetve soha nem fogja népszerűsíteni a Coca-Cola Energy alkohollal keverését.
A márkák portfóliójának bővüléséről:
Teljes üdítőitalgyártó vállalatként a Coca-Cola folyamatosan keresi a lehetőségeket, hogy fejleszthesse termékportfólióját és olyan italokat kínálhasson fogyasztóinak, amilyenre vágynak, beleértve a hozzádott előnyöket. Ennek részeként a hamarosan piacra kerülő Coca-Cola Energy energiaital mellett már Magyarországon is elérhető az Honest Tea, az AdeZ és a Smartwater termékek.
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >Közös európai fellépés eredményeként változtat zöld marketing üzenetein a Coca-Cola
A Svéd Fogyasztóvédelmi Hatóság és a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közös…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Kamatból több a haszon, mint húsból – a Pick Szeged eredményeinek új arányai
Látszólag szerény növekedés jellemezte 2024-ben a Pick Szeged Zrt. működését,…
Tovább olvasom >Auchan: csökkenő bevételek mellett is megsokszorozott nyereség 2024-ben
Látványos nyereségnövekedéssel zárta a 2024-es üzleti évet az Auchan Magyarország:…
Tovább olvasom >