Itt a Carrefour új szépségápolási koncepciója

Szerző: Tisza Andrea Dátum: 2019. 10. 20. 13:43

Sources néven nyílt meg a Carrefour új szépségápolási láncának első üzlete Párizs Le Marais kerületé­ben. A koncepciót támogatandó a kereskedelmi cég a Franciaországban immár több mint 1 millió felhasználót magáénak tudható Clean Beauty App-pel társult. Az alkalmazás segítségével bármely vásárló könnyen kiderítheti, hogy mely termékekben és milyen káros összetevő található.

A lépéssel a Carrefour az egészség, szépség- és testápolás szakértőjeként igyekszik magát megkülönböztetni.

Az új koncepció az egyre fontosabbá váló tiszta szépség és termékátláthatóság trendekre válasz – ezt tükrözi a több mint 3500 terméket felölelő választék, melyekben mellőzésre került az ellentmondásosnak ítélt összetevők 75%-a; valamint a természetességet hangsúlyozó boltbelső-kialakítás egyaránt. Az üzlet az in-store élményt fokozó és potenciálisan új betérőket vonzó szolgáltatásokat is nyújt: az üzlet elülső részében a férfiakat célzó barbershop működik, de van itt kezelőszoba is, ahol akár masszázs is igényelhető.


Kapcsolódó cikkeink