Itt a Carrefour új szépségápolási koncepciója
Sources néven nyílt meg a Carrefour új szépségápolási láncának első üzlete Párizs Le Marais kerületében. A koncepciót támogatandó a kereskedelmi cég a Franciaországban immár több mint 1 millió felhasználót magáénak tudható Clean Beauty App-pel társult. Az alkalmazás segítségével bármely vásárló könnyen kiderítheti, hogy mely termékekben és milyen káros összetevő található.
A lépéssel a Carrefour az egészség, szépség- és testápolás szakértőjeként igyekszik magát megkülönböztetni.
Az új koncepció az egyre fontosabbá váló tiszta szépség és termékátláthatóság trendekre válasz – ezt tükrözi a több mint 3500 terméket felölelő választék, melyekben mellőzésre került az ellentmondásosnak ítélt összetevők 75%-a; valamint a természetességet hangsúlyozó boltbelső-kialakítás egyaránt. Az üzlet az in-store élményt fokozó és potenciálisan új betérőket vonzó szolgáltatásokat is nyújt: az üzlet elülső részében a férfiakat célzó barbershop működik, de van itt kezelőszoba is, ahol akár masszázs is igényelhető.
Kapcsolódó cikkeink
25 üzletet zár be az Alcampo Spanyolországban
Az Auchan spanyol leányvállalata, az Alcampo bejelentette, hogy átszervezési programja…
Tovább olvasom >Smink, és ami mögötte van
A dekorkozmetikumok iránti érdeklődés évről évre fokozódik, amit jól mutatnak…
Tovább olvasom >Szép bőrre hangolva
Az arcápolási piac lendületét sem az inflációs környezet, sem a…
Tovább olvasom >További cikkeink
30 kategóriában ezer háztartási termékre lesz érvényes az árréscsökkentés
Harminc kategóriában mintegy ezer háztartási termékre lesz érvényes az árréscsökkentés…
Tovább olvasom >Eddig 183 cég nyert támogatást az 1+1 KKV beruházás-élénkítő programban
Első körben 183 vállalkozás nyert el összesen 19,2 milliárd forintot…
Tovább olvasom >Horvátországban robbanásszerűen nőtt az élelmiszerimport az EU-csatlakozás óta
Az európai uniós csatlakozás óta robbanásszerűen nőtt az élelmiszerimport Horvátországban…
Tovább olvasom >