Itt a Carrefour új szépségápolási koncepciója
Sources néven nyílt meg a Carrefour új szépségápolási láncának első üzlete Párizs Le Marais kerületében. A koncepciót támogatandó a kereskedelmi cég a Franciaországban immár több mint 1 millió felhasználót magáénak tudható Clean Beauty App-pel társult. Az alkalmazás segítségével bármely vásárló könnyen kiderítheti, hogy mely termékekben és milyen káros összetevő található.
A lépéssel a Carrefour az egészség, szépség- és testápolás szakértőjeként igyekszik magát megkülönböztetni.
Az új koncepció az egyre fontosabbá váló tiszta szépség és termékátláthatóság trendekre válasz – ezt tükrözi a több mint 3500 terméket felölelő választék, melyekben mellőzésre került az ellentmondásosnak ítélt összetevők 75%-a; valamint a természetességet hangsúlyozó boltbelső-kialakítás egyaránt. Az üzlet az in-store élményt fokozó és potenciálisan új betérőket vonzó szolgáltatásokat is nyújt: az üzlet elülső részében a férfiakat célzó barbershop működik, de van itt kezelőszoba is, ahol akár masszázs is igényelhető.
Kapcsolódó cikkeink
Öt mikrotrend, amely átírja a zöld állítások stratégiáját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A szépség mögötti stratégia: Rossmann Beauty Expo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Virtuális smink és AI-asszisztens: a L’Oréal bemutatta a szépségipar jövőjét
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Raktározás új pályán
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Többet, kevesebből – Így főz a világ 2025-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >