Itt a Carrefour új szépségápolási koncepciója
Sources néven nyílt meg a Carrefour új szépségápolási láncának első üzlete Párizs Le Marais kerületében. A koncepciót támogatandó a kereskedelmi cég a Franciaországban immár több mint 1 millió felhasználót magáénak tudható Clean Beauty App-pel társult. Az alkalmazás segítségével bármely vásárló könnyen kiderítheti, hogy mely termékekben és milyen káros összetevő található.
A lépéssel a Carrefour az egészség, szépség- és testápolás szakértőjeként igyekszik magát megkülönböztetni.
Az új koncepció az egyre fontosabbá váló tiszta szépség és termékátláthatóság trendekre válasz – ezt tükrözi a több mint 3500 terméket felölelő választék, melyekben mellőzésre került az ellentmondásosnak ítélt összetevők 75%-a; valamint a természetességet hangsúlyozó boltbelső-kialakítás egyaránt. Az üzlet az in-store élményt fokozó és potenciálisan új betérőket vonzó szolgáltatásokat is nyújt: az üzlet elülső részében a férfiakat célzó barbershop működik, de van itt kezelőszoba is, ahol akár masszázs is igényelhető.
Kapcsolódó cikkeink
Vasárnapi nyitvatartással erősítene a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgiumban működő saját üzleteit – 44 szupermarketet és…
Tovább olvasom >Milánóban nyitott fizikai üzletet az Amazon
Az Amazon megnyitotta első fizikai üzletét Olaszországban Amazon Parafarmacia &…
Tovább olvasom >Mennyit ér az énidő? – Ez motiválja a magyar vásárlókat
Az önmagunkra fordított idő és figyelem egyre nagyobb jelentőséggel bír…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >