Itt a Carrefour új szépségápolási koncepciója
Sources néven nyílt meg a Carrefour új szépségápolási láncának első üzlete Párizs Le Marais kerületében. A koncepciót támogatandó a kereskedelmi cég a Franciaországban immár több mint 1 millió felhasználót magáénak tudható Clean Beauty App-pel társult. Az alkalmazás segítségével bármely vásárló könnyen kiderítheti, hogy mely termékekben és milyen káros összetevő található.
A lépéssel a Carrefour az egészség, szépség- és testápolás szakértőjeként igyekszik magát megkülönböztetni.
Az új koncepció az egyre fontosabbá váló tiszta szépség és termékátláthatóság trendekre válasz – ezt tükrözi a több mint 3500 terméket felölelő választék, melyekben mellőzésre került az ellentmondásosnak ítélt összetevők 75%-a; valamint a természetességet hangsúlyozó boltbelső-kialakítás egyaránt. Az üzlet az in-store élményt fokozó és potenciálisan új betérőket vonzó szolgáltatásokat is nyújt: az üzlet elülső részében a férfiakat célzó barbershop működik, de van itt kezelőszoba is, ahol akár masszázs is igényelhető.
Kapcsolódó cikkeink
A szépség mögötti stratégia: Rossmann Beauty Expo
A Rossmann × Krémmánia Beauty Expo május 23–24. között immár…
Tovább olvasom >Öt mikrotrend, amely átírja a zöld állítások stratégiáját
Ahogy a fenntarthatósági kommunikáció érettebbé válik, úgy tűnnek el a…
Tovább olvasom >Vegyes eredmények a Carrefournál
A francia kereskedő 2025 első felében veszteségeket kellett, hogy elkönyveljen…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a béremelkedés üteme meghaladja az inflációt, felzárkózik a vidék
A Központi Statisztikai Hivatal friss adatai szerint júniusban a teljes…
Tovább olvasom >Élelmiszeripari beruházási boom jöhet: közel 200 milliárd forint támogatásról döntöttek
Megszülettek az első döntések az élelmiszer-feldolgozók nagyobb léptékű fejlesztéseinek támogatásáról…
Tovább olvasom >Tízből nyolc szülő mindent egy helyen vásárolna be iskolakezdésre – a Pepco erre kínál megoldást
Ahogy közeledik a tanévkezdés, a szülők előtt ismét ott áll…
Tovább olvasom >