IT-fejlesztés a Borsodi Sörgyárnál
Gyorsabban elérhetők lesznek a befektetők és az üzleti döntéshozók számára a fontos adatok, miután véget ér a folyamatban lévő IT-fejlesztés a Borsodi Sörgyárnál. Kontár Ákos IT business partner a felhőalapú rendszereket és a mobilitást látja követendő technológiának.
– A Borsodi Sörgyárnál több IT-feladatot külső céghez szerveztek ki. Miért?
– Vállalatunk egy nemzetközi cégcsoport része, így az informatikában is globálisan gondolkodunk. A rendszerek üzemeltetésének és fejlesztésének kiszervezése által költségmegtakarítást, magasabb szintű kontrollt és nagyobb rugalmasságot értünk el.
– Milyen IT-projektet fejeztek be az idén?
– A globális folyamatok egységesítését támogató rendszereket vezettük be különböző területeken. Az év elején a személyzeti területre fókuszáltunk, és személyes célkitűzést és értékelést támogató rendszert indítottunk, mely kiváltotta a korábbi Excel- vagy papíralapú értékelést. Érdekesség, hogy az informatikai támogatás bevezetése után a személyes célok jelentős része mindenki számára látható. A célkitűzés és értékelés folyamata ezáltal mindenkinek átláthatóbbá vált.
Két másik nagyobb projekten is dolgozunk. Az egyik a telephelyek közötti hálózat korszerűsítése, a másik a központi pénzügyi konszolidációs rendszerhez való csatlakozás kialakítása.
Ez utóbbi esetben az automatikus adatfeladás lehetővé teszi a magasabb szintű automatizáltságot, ezáltal gyorsítja a zárási folyamatot, így a menedzsment és befektetőink számára is gyorsabban tudunk majd adatokat biztosítani.
– A felhőalapú IT-megoldások mennyire fontosak az Önök számára?
– A Borsodi szempontjából a felhőalapú szolgáltatások és a mobilitás előretörése az, ami technológiai szempontból követendő, sőt, egyre többet használunk is ezekből. Ahol az adatbiztonság és a technológia lehetővé teszi, ott jelenleg és a jövőben is felhőalapú szolgáltatásokat használunk. A beszélgetésünk elején említett személyzeti támogató megoldás is felhőalapon működik.
Kapcsolódó cikkeink
Új kommunikációs platformmal indítja a sörszezont a Dreher
Új vizuális arculatot, csomagolást és kommunikációs platformot kapott a Dreher…
Tovább olvasom >Sörszövetség: tavaly újra nőtt a magyarországi sörfogyasztás
A Covid-járvány időszakát idéző, 2023. évi 10 százalékos forgalomcsökkenés után…
Tovább olvasom >Rekordmennyiségű sört exportált tavaly Csehország
Rekordmennyiségű, 6,13 millió hektoliter sört exportáltak tavaly a csehországi sörgyárak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >