IT-fejlesztés a Borsodi Sörgyárnál
Gyorsabban elérhetők lesznek a befektetők és az üzleti döntéshozók számára a fontos adatok, miután véget ér a folyamatban lévő IT-fejlesztés a Borsodi Sörgyárnál. Kontár Ákos IT business partner a felhőalapú rendszereket és a mobilitást látja követendő technológiának.
– A Borsodi Sörgyárnál több IT-feladatot külső céghez szerveztek ki. Miért?
– Vállalatunk egy nemzetközi cégcsoport része, így az informatikában is globálisan gondolkodunk. A rendszerek üzemeltetésének és fejlesztésének kiszervezése által költségmegtakarítást, magasabb szintű kontrollt és nagyobb rugalmasságot értünk el.
– Milyen IT-projektet fejeztek be az idén?
– A globális folyamatok egységesítését támogató rendszereket vezettük be különböző területeken. Az év elején a személyzeti területre fókuszáltunk, és személyes célkitűzést és értékelést támogató rendszert indítottunk, mely kiváltotta a korábbi Excel- vagy papíralapú értékelést. Érdekesség, hogy az informatikai támogatás bevezetése után a személyes célok jelentős része mindenki számára látható. A célkitűzés és értékelés folyamata ezáltal mindenkinek átláthatóbbá vált.
Két másik nagyobb projekten is dolgozunk. Az egyik a telephelyek közötti hálózat korszerűsítése, a másik a központi pénzügyi konszolidációs rendszerhez való csatlakozás kialakítása.
Ez utóbbi esetben az automatikus adatfeladás lehetővé teszi a magasabb szintű automatizáltságot, ezáltal gyorsítja a zárási folyamatot, így a menedzsment és befektetőink számára is gyorsabban tudunk majd adatokat biztosítani.
– A felhőalapú IT-megoldások mennyire fontosak az Önök számára?
– A Borsodi szempontjából a felhőalapú szolgáltatások és a mobilitás előretörése az, ami technológiai szempontból követendő, sőt, egyre többet használunk is ezekből. Ahol az adatbiztonság és a technológia lehetővé teszi, ott jelenleg és a jövőben is felhőalapú szolgáltatásokat használunk. A beszélgetésünk elején említett személyzeti támogató megoldás is felhőalapon működik.
Kapcsolódó cikkeink
Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >Száz százalék Guinness, nulla százalék alkohol
Újra meglepetéssel indul a száraz november, hiszen novembertől a Borsodi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >