Ismét Marketing Diamond Awards díjjal gazdagodott a Trade magazin kiadója
Január végén, a budapesti SYMBOL-ban adták át a Marketing Diamond Awards 2022-es elismeréseit. A Grabowski Kiadó Kft. idén ismét gyémántot kapott „Eseményalapú aktivációk” kategóriában. Minden díjazottnak ezúton is gratulálunk!
A Magyar Marketing Szövetség immár nyolcadik alkalommal hirdette meg a Marketing Diamond Awards díjat. A kezdeményezés alapvető célkitűzése, hogy a hatékony marketingmegoldások elismerésével, és azok széleskörű népszerűsítésével a Szövetség hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlatok elterjedéséhez, valamint segítse a kisebb piaci szereplőket is a minél tudatosabb marketingtevékenység végzésében.
A Marketing Diamond Awards nem csak abban különbözik a többi szakmai díjtól, hogy a kisebb forrásból kivitelezett megoldásokat, kampányokat, illetve programokat díjazza, hanem a zsűrizési módszer tekintetében is. A pályázat zsűrije idén is két részből állt: az ügynökségi oldalt 14, míg a hirdetőket összesen 15 szakember képviselte a szakmai grémiumban. Rekordszámú jelentkező pályázott idén is a Marketing Diamond Awards kiírására: 76 cég összesen 223 nevezése érkezett 14 kategóriába. A pályázók több mint fele az ügynökségi oldalt képviselte, míg idén már 36 megbízó is pályázatot nyújtott be, amely örömteli növekedést mutat az elmúlt évekhez képest. A legtöbb pályázat a márkaépítés, a design és kreatív megoldások, az online felületen futó kampányok, a tartalommarketing, valamint az eseményalapú aktivációk kategóriájába érkeztek.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/02/MMSz-Diamond-hzs-es-Saci.jpeg)
Az elismerő oklevelet Bánhegyi Zsófiától Hermann Zsuzsanna tulajdonos és Justin Sára marketing és event menedzser vették át
A rekordszintű nevezési szám igazolja, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy ügynökségek és a nagy márkák kiváltsága, hanem a kis költségvetésű kampányok sajátja is lehet. Az idei kiemelt érdeklődés azt is példázza, hogy a hazai kkv-ék egyre inkább marketingorientált szervezeteket építenek, amely segítségével a vállalkozások képesek lehetnek megfelelő válaszokat adni a jelenlegi időszak kihívásaira is.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/02/MMSZ-Diamond-nyertesek.jpeg)
A Marketing Diamond Awards 2022 nyertesei. Gratulálunk!
A nyertesek idei listája a következő linken érhető el: A Marketing Diamond Awards 2022-es díjazottai
A Trade magazin, mint az FMCG piac első számú B2B szaklapja és a Sirha Budapest 2022 Élelmiszeripari és HoReCa Szakkiállítás hivatalos lapja immár 11. alkalommal mutatta be a Future Store Innovations standját, azaz a Jövő Áruházát, a piac legújabb bevezetés előtt álló kereskedelmi, technológiai és marketingkommunikációs megoldásaival, valamint legújabb FMCG termékeivel. A Magyarországon egyedülálló módon, kétévente, több mint 25 együttműködő partner bevonásával megvalósuló Future Store Innovations stand olyan egyedi platformot képvisel, amelynek koncepciója a jövőbe mutató lehetőségek köré épül oly módon, hogy az aktuális hazai és nemzetközi trendekkel összhangban kereskedelem-fejlesztési irányokat mutat. A 700 négyzetméteresre nőtt kiállítói területen, egyetlen egybefüggő szigetstandon, a partnercégek termékfejlesztéseivel, innovatív értékesítés támogató eszközmegoldásaival és szolgáltatásaival találkozhattak a látogatók. A többszörösen nyertes standdal legközelebb 2024. március 5-7. között találkozhatnak majd a szakmai látogatók a Hungexpo területén, a Sirha Budapest 2024 kiállításon.
Kapcsolódó cikkeink
„Employer Branding: a marketing és HR szerelme”…
Júniusban tartották a Magyar Marketing Szövetség és Marketing Art első…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >