Ismét Marketing Diamond Awards díjjal gazdagodott a Trade magazin kiadója
Január végén, a budapesti SYMBOL-ban adták át a Marketing Diamond Awards 2022-es elismeréseit. A Grabowski Kiadó Kft. idén ismét gyémántot kapott „Eseményalapú aktivációk” kategóriában. Minden díjazottnak ezúton is gratulálunk!
A Magyar Marketing Szövetség immár nyolcadik alkalommal hirdette meg a Marketing Diamond Awards díjat. A kezdeményezés alapvető célkitűzése, hogy a hatékony marketingmegoldások elismerésével, és azok széleskörű népszerűsítésével a Szövetség hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlatok elterjedéséhez, valamint segítse a kisebb piaci szereplőket is a minél tudatosabb marketingtevékenység végzésében.
A Marketing Diamond Awards nem csak abban különbözik a többi szakmai díjtól, hogy a kisebb forrásból kivitelezett megoldásokat, kampányokat, illetve programokat díjazza, hanem a zsűrizési módszer tekintetében is. A pályázat zsűrije idén is két részből állt: az ügynökségi oldalt 14, míg a hirdetőket összesen 15 szakember képviselte a szakmai grémiumban. Rekordszámú jelentkező pályázott idén is a Marketing Diamond Awards kiírására: 76 cég összesen 223 nevezése érkezett 14 kategóriába. A pályázók több mint fele az ügynökségi oldalt képviselte, míg idén már 36 megbízó is pályázatot nyújtott be, amely örömteli növekedést mutat az elmúlt évekhez képest. A legtöbb pályázat a márkaépítés, a design és kreatív megoldások, az online felületen futó kampányok, a tartalommarketing, valamint az eseményalapú aktivációk kategóriájába érkeztek.

Az elismerő oklevelet Bánhegyi Zsófiától Hermann Zsuzsanna tulajdonos és Justin Sára marketing és event menedzser vették át
A rekordszintű nevezési szám igazolja, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy ügynökségek és a nagy márkák kiváltsága, hanem a kis költségvetésű kampányok sajátja is lehet. Az idei kiemelt érdeklődés azt is példázza, hogy a hazai kkv-ék egyre inkább marketingorientált szervezeteket építenek, amely segítségével a vállalkozások képesek lehetnek megfelelő válaszokat adni a jelenlegi időszak kihívásaira is.

A Marketing Diamond Awards 2022 nyertesei. Gratulálunk!
A nyertesek idei listája a következő linken érhető el: A Marketing Diamond Awards 2022-es díjazottai
A Trade magazin, mint az FMCG piac első számú B2B szaklapja és a Sirha Budapest 2022 Élelmiszeripari és HoReCa Szakkiállítás hivatalos lapja immár 11. alkalommal mutatta be a Future Store Innovations standját, azaz a Jövő Áruházát, a piac legújabb bevezetés előtt álló kereskedelmi, technológiai és marketingkommunikációs megoldásaival, valamint legújabb FMCG termékeivel. A Magyarországon egyedülálló módon, kétévente, több mint 25 együttműködő partner bevonásával megvalósuló Future Store Innovations stand olyan egyedi platformot képvisel, amelynek koncepciója a jövőbe mutató lehetőségek köré épül oly módon, hogy az aktuális hazai és nemzetközi trendekkel összhangban kereskedelem-fejlesztési irányokat mutat. A 700 négyzetméteresre nőtt kiállítói területen, egyetlen egybefüggő szigetstandon, a partnercégek termékfejlesztéseivel, innovatív értékesítés támogató eszközmegoldásaival és szolgáltatásaival találkozhattak a látogatók. A többszörösen nyertes standdal legközelebb 2024. március 5-7. között találkozhatnak majd a szakmai látogatók a Hungexpo területén, a Sirha Budapest 2024 kiállításon.
Kapcsolódó cikkeink
Év promóciója 2025 verseny, felhívás és nevezés
A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor szereplői között…
Tovább olvasom >Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Mi történne, ha betiltanák Magyarországon a TikTokot?
Az Egyesült Államokban történt TikTok-betiltás intő jel a magyar kis-…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >