Ismét magyar vezérigazgató a METRO Kereskedelmi Kft. élén
2013 novemberétől Horváth Imre vezérigazgatóként irányítja a METRO Kereskedelmi Kft. működését.
Horváth Imre 13 évet dolgozott a British American Tobacco hazai és nemzetközi egységeinél kereskedelmi, trade marketing, márka marketing és üzletfejlesztési területeken. 2004 – 2007 között a Magyar Telekom üzletági marketing igazgatója volt, majd 2008-tól értékesítési és marketing konzultációs tevékenységet végzett saját vállalkozásában. 2013 év elején csatlakozott a METRO Kereskedelmi Kft. hazai csapatához, majd hamarosan a METRO kelet-európai régiójának marketing területért felelős vezetője lett.
Kinevezésével 10 év után érkezik újra magyar vezérigazgató a vállalat élére, bizonyítva a METRO magyar szakemberekbe vetett bizalmát, illetve elkötelezettségét helyi partnereinek minél magasabb szintű kiszolgálására.
Roland Ruffing, a METRO korábbi vezérigazgatója 3 évig vezette a magyar METRO csapatát, a jövőben a vállalat düsseldorfi központjában dolgozik globális hatáskörű pénzügyi funkcióban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >