Ismét magyar vezérigazgató a METRO Kereskedelmi Kft. élén
2013 novemberétől Horváth Imre vezérigazgatóként irányítja a METRO Kereskedelmi Kft. működését.
Horváth Imre 13 évet dolgozott a British American Tobacco hazai és nemzetközi egységeinél kereskedelmi, trade marketing, márka marketing és üzletfejlesztési területeken. 2004 – 2007 között a Magyar Telekom üzletági marketing igazgatója volt, majd 2008-tól értékesítési és marketing konzultációs tevékenységet végzett saját vállalkozásában. 2013 év elején csatlakozott a METRO Kereskedelmi Kft. hazai csapatához, majd hamarosan a METRO kelet-európai régiójának marketing területért felelős vezetője lett.
Kinevezésével 10 év után érkezik újra magyar vezérigazgató a vállalat élére, bizonyítva a METRO magyar szakemberekbe vetett bizalmát, illetve elkötelezettségét helyi partnereinek minél magasabb szintű kiszolgálására.
Roland Ruffing, a METRO korábbi vezérigazgatója 3 évig vezette a magyar METRO csapatát, a jövőben a vállalat düsseldorfi központjában dolgozik globális hatáskörű pénzügyi funkcióban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >A Vinted akciója miatt használhatatlan vált a FoxPost szolgáltatása
A FoxPost csomagküldő szolgáltatása az utóbbi napokban komoly kihívásokkal nézett…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >