Ismét kinyitott a Jövő Áruháza!
A SIRHA Budapest 2024 kiállításon ismét megnyitott a Trade magazin által szervezett Future Store Innovations stand, közel 800 négyzetméteren 25 kiállítóval, közöttük a MOHU-val.
A jövőbe mutató eszközök között idén március 5-7. között már a MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt. sem hiányozhatott, aki itt mutatta be, a kézi visszaváltó pontok számára kifejlesztett innovatív, italcsomagolás-visszaváltó mobil megoldását, egy átépített Ford gépjárművet, amely képes arra, hogy nagy mennyiségben másodpercek alatt elfogadja a visszaváltani kívánt műanyag vagy üveg palackokat, alumínium dobozokat, és nagy mennyiségben tömörítse azokat. Ezzel megoldást nyújt a kereskedők és vendéglátó-ipari kisebb egységek számára, hogy részt vegyenek a visszagyűjtésben. Az áruházban bemutatásra került a REpont visszaváltó automata is.
A Közép-Kelet Európa legjelentősebb nemzetközi élelmiszeripari és HoReCa szakkiállítására, a SIRHA Budapest 2024 rendezvényre már hatodik alkalommal érkeznek a hazai és külföldi szakemberek a HUNGEXPO Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központba, hogy találkozzanak a több, mint 300 kiállítóval, közel 30 ezer nm területet bejárva. A kiállítás kiemelt szakmai partnere a METRO, kiemelt médiatámogatója és hivatalos lapja a Trade magazin.
Idén a Jövő Áruházában a vásárlói élményt középpontba állító eszközök, szolgáltatások kerülnek fókuszba, miközben a termékfejlesztések fő iránya a fenntarthatóságot célozza. A legújabb kereskedelmi eladásösztönző hagyományos és digitális eszközök, a mesterséges intelligencián alapuló fejlesztések, eszköz-nyomonkövetés, adatgyűjtés és elemzés kiemelt szerepet kapnak. Ami pedig kereskedelmi oldalról feladja a leckét mindenkinek már idehaza is: a biztonságos, 24/7 koncepciós nyitvatartási megoldások – ami szintén kínál megoldást a Jövő Áruháza.
Számos eszköz itt kerül bemutatásra elsőként, és közben több termékinnováció kóstolható lesz, ahogy a korábbi években is.
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás A pavilon AB1 Future Store Innovations standján 25 cég mutatja be innovatív termékét, sikeres eladásösztönző eszközeit, új megoldásait egyedülálló módon, szakmai túravezetéssel, amelyek fél óránként indulnak, előre meghirdetett időpontokban. A túrára előzetesen is lehetett jelentkezni, időpontot foglalni, de a szabad helyek függvényében a kiállítás ideje alatt, a helyszínen is lehet regisztrálni. A túralátogatások maximum 30 fős csoportokban történnek, egy túra kb. 70 perc időtartamú, és nem csak magyar nyelven, de angolul is megoldható a részvétel.
A Trade magazin által bemutatott Jövő Áruházából a MOHU MOL megoldásai sem hiányozhattak idén, hiszen mindaz a szolgáltatás, amit kínálnak, érinti a jövőben a kis- és nagykereskedők, vendéglátó egységek, és természetesen mindkét szegmens beszállítóinak körét is, nem utolsósorban mindegyik szegmens célcsoportját, a vásárlókat.
A Kiállításról és a Jövő Áruházáról bővebben a https://futurestoreinnovations.hu oldalon olvashat.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Minden tekintetben sikeres volt a SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás
Hatalmas sikerrel zárt az idei SIRHA Budapest. Kelet-Közép-Európa legjelentősebb nemzetközi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >