Ismét kevesebb tartós fogyasztási cikket vásároltunk
A piac 2007. év végi megtorpanása után a csökkenő tendencia változatlan maradt a tavalyi évben, sem értékben, sem a forgalom volumenében nem érte el a 2007-es évit.
A GfK Hungária Piackutató Az adatok alapján elmondható, A kereskedelem koncentrációja Az eredmények szerint a Az IT szektor esetében a A tartós fogyasztási A szórakoztató
A tartós fogyasztási
* Írható médiákkal Forrás: GfK Hungária,
A 2008. évben síkképernyős Azonban az erős áreróziónak |
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassult a termelői áremelkedés havi és éves szinten az euróövezetben és az EU-ban
Havi és éves összevetésben is lassult a termelői árak emelkedése…
Tovább olvasom >Londoni elemzők: 40 százalék az idei európai recesszió esélye az orosz gázstop kockázata miatt
Londoni makrogazdasági elemzők hétfőn ismertetett becslése szerint az orosz földgázszállítások…
Tovább olvasom >Gartner: az idén visszaesik a PC-k és a mobiltelefonok eladása
Az idén 7,6 százalékkal csökken a személyi számítógépek (PC-k), táblagépek…
Tovább olvasom >