Ismét kevesebb tartós fogyasztási cikket vásároltunk
A piac 2007. év végi megtorpanása után a csökkenő tendencia változatlan maradt a tavalyi évben, sem értékben, sem a forgalom volumenében nem érte el a 2007-es évit.
A GfK Hungária Piackutató Az adatok alapján elmondható, A kereskedelem koncentrációja Az eredmények szerint a Az IT szektor esetében a A tartós fogyasztási A szórakoztató
A tartós fogyasztási
* Írható médiákkal Forrás: GfK Hungária,
A 2008. évben síkképernyős Azonban az erős áreróziónak |
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Óvatosan, de tudatosan terveznek a hazai vállalkozások – VOSZ Barométer üzleti hangulatelemzés – 2024. I. negyedév
A bizonytalanság továbbra is erősen érezhető a hazai vállalkozások üzleti…
Tovább olvasom >