Ismét kevesebb tartós fogyasztási cikket vásároltunk
A piac 2007. év végi megtorpanása után a csökkenő tendencia változatlan maradt a tavalyi évben, sem értékben, sem a forgalom volumenében nem érte el a 2007-es évit.
A GfK Hungária Piackutató Az adatok alapján elmondható, A kereskedelem koncentrációja Az eredmények szerint a Az IT szektor esetében a A tartós fogyasztási A szórakoztató
A tartós fogyasztási
* Írható médiákkal Forrás: GfK Hungária,
A 2008. évben síkképernyős Azonban az erős áreróziónak |
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
2023 novemberében az Offerista Group és a ShopFully Bulgáriában, Magyarországon,…
Tovább olvasom >Elindult a karácsonyi sertéshús fogyasztásösztönző kampány
Elindította ünnepi sertéshúsfogyasztást ösztönző kampányát az Agrármarketing Centrum, amelyet az…
Tovább olvasom >Kiegyensúlyozottabb lehet a diótermés idén
Jó termésben bíznak idén a hazai dióültetvényeken gazdálkodók. Idén a termés…
Tovább olvasom >