Ismét kevesebb tartós fogyasztási cikket vásároltunk
A piac 2007. év végi megtorpanása után a csökkenő tendencia változatlan maradt a tavalyi évben, sem értékben, sem a forgalom volumenében nem érte el a 2007-es évit.
A GfK Hungária Piackutató Az adatok alapján elmondható, A kereskedelem koncentrációja Az eredmények szerint a Az IT szektor esetében a A tartós fogyasztási A szórakoztató
A tartós fogyasztási
* Írható médiákkal Forrás: GfK Hungária,
A 2008. évben síkképernyős Azonban az erős áreróziónak |
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >