Ismét kevesebb tartós fogyasztási cikket vásároltunk
A piac 2007. év végi megtorpanása után a csökkenő tendencia változatlan maradt a tavalyi évben, sem értékben, sem a forgalom volumenében nem érte el a 2007-es évit.
A GfK Hungária Piackutató Az adatok alapján elmondható, A kereskedelem koncentrációja Az eredmények szerint a Az IT szektor esetében a A tartós fogyasztási A szórakoztató
A tartós fogyasztási
* Írható médiákkal Forrás: GfK Hungária,
A 2008. évben síkképernyős Azonban az erős áreróziónak |
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >