Ismét átadásra kerültek az „Inno d’Or – Év Innovációja” díjak
A Trade magazin által tavaly életre hívott verseny célja, hogy évről évre olyan értékteremtő innovációkat jutalmazzon, amelyek meghatározható vásárlói, fogyasztói igényre nyújtanak megoldást, valamely nevesíthető trendbe illenek, vagy egy meglévő, meghatározható igényből inspirálódott fejlesztés eredményei.
Az innováció jegyében rendezett teltházas esemény a Hungexpo új Konferencia Központjában került sor május 26-án. A több mint 70 egybegyűltet Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője köszöntötte.
Innovációs trendek
Az eseményen három izgalmas szakmai prezentáció mutatta be az újdonságok és újítások jellemzőit különböző szempontokból.
A legfrissebb innovációs irányzatokat kutatói szemmel taglalta előadásában Feitel Balázs, az Ipsos ügyvezető igazgatója. Többek közt 12 világtrendet vázolt fel és kitért ezek régiós és hazai vonatkozásaira is.
Antal Emese, a TÉT Platform Egyesület szakmai vezetője a táplálkozási trendekbe illeszkedő innovációkról, legfrissebb kutatási eredményekről, a jelölési dilemmákról és a kihívásokról tartott tudományos előadást. Betekintést nyújtott a múlt héten zajlott Európai Elhízástudományi Kongresszus anyagaiba is, amin személyesen vett részt.
Dr. Fazekas Ildikó, az Önszabályozó Reklám Testület igazgatója előadásában kiemelte, hogy a fogyasztókhoz és a sikerhez a jól érthető és jól célzott kommunikáció vezethet el. 10+1 tanácsot is megfogalmazott a hatékony reklámozás támogatása érdekében.
Az idei az „Inno d’Or – Év Innovációja” verseny két pályázóját a Magyar Termék Nonprofit Kft. támogatta, amiről Benedek Eszter ügyvezető számolt be.
7 kategória, 30 díjazott
Az idei megmérettetésből 30 olyan pályázat került ki győztesként, a magas számú szakmai zsűri bírálata alapján, amelyek piaci bevezetése 2021. január 1. és 2021. december 31.között zajlottak, és a saját kategóriájukban meghatározó újdonságtartalommal bírnak.
A pályázatokban bemutatott újdonságok értékelését négy szempont (innováció, trend, piaci előny, egyediség) alapján végezte a szakmai Zsűri, majd pedig azoknál a termékeknél, ahol ez lehetséges volt, érzékszervi bírálatra is sor került. A pályázatok élelmiszer, ital, vegyi áru, szolgáltatás, technológia, kozmetika, csomagolás főkategóriákban érkeztek, köztük mind gyártói, mind kereskedelmi márkaként, célcsoportot tekintve volt közöttük B2B és B2C beadvány is.
A nyertes pályázatok jogosulttá váltak az „Inno d’Or – Év Innovációja 2022” címre.
A nyertesek a Trade magazin 2022/6-7. számában kerülnek bemutatásra.
Az Inno d’Or 2022 verseny nyertesei:
A szakmai Zsűri és Partnereink nevében is gratulálunk!
Kapcsolódó cikkeink
Innovációk napja idén már negyedszer
Ismét megrendezésre került a Trade magazin által 2021-ben életre hívott…
Tovább olvasom >Fókuszban a termelői piacok szakmai napot és piacbemutatót szervez a NAK
Termelői piac a XXI. században címmel szakmai rendezvényt és piacbemutatót…
Tovább olvasom >Az új aranybánya: a buboréktea
Az utóbbi években a buboréktea vagy más néven „bubble tea”…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >