Iskolatámogatási akciót indít az Univer
A szeptember 1-jével induló Nyerjen a mi iskolánk! program célja, hogy az Univer majonéz, mustár és ketchup termékek fogyasztóinak közvetítésével az általános és középiskolák sporteszközökhöz és pénznyereményekhez jussanak.
Az akcióban résztvevő
termékeken található Sulipontok gyűjtésével
a vásárlók iskolára szabott
sporttámogatást tudnak szerzeni. Azok az iskolák
melyek támogatására 200 Sulipontot küldenek
be automatikusan kapnak 5 db kosárlabdát (2 db 16-os, 3
db 17-es méretű Spalding).
A fődíjak az összes
beküldött Sulipont között kerülnek
kisorsolásra. Ahány Sulipont érkezett egy adott
iskolára, annyiszor szerepel a neve a kisorsolandók
között. A fődíj 3 millió, 1.5 millió
és 500 ezer forint értékben pénznyeremény,
melyet a kedvezményezett iskolának egy általa
előre és pontosan meghatározott felújítási,
fejlesztési vagy oktatási célra kell elköltenie.
Az akció időtartama: 2008. szeptember 1. – 2009. április
10. A sorsolás időpontja: 2009. április 30.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Az NKFH országos olívaolaj razziát indít az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében
A fogyasztók egészségének védelme és az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében a…
Tovább olvasom >Fiatalok az agrár-élelmezési szektorban a FAO kutatása szerint
„A fiatalok helyzete az agrár-élelmezési rendszerekben” címmel tette közzé ma az…
Tovább olvasom >