Iskolatámogatási akciót indít az Univer
A szeptember 1-jével induló Nyerjen a mi iskolánk! program célja, hogy az Univer majonéz, mustár és ketchup termékek fogyasztóinak közvetítésével az általános és középiskolák sporteszközökhöz és pénznyereményekhez jussanak.
Az akcióban résztvevő
termékeken található Sulipontok gyűjtésével
a vásárlók iskolára szabott
sporttámogatást tudnak szerzeni. Azok az iskolák
melyek támogatására 200 Sulipontot küldenek
be automatikusan kapnak 5 db kosárlabdát (2 db 16-os, 3
db 17-es méretű Spalding).
A fődíjak az összes
beküldött Sulipont között kerülnek
kisorsolásra. Ahány Sulipont érkezett egy adott
iskolára, annyiszor szerepel a neve a kisorsolandók
között. A fődíj 3 millió, 1.5 millió
és 500 ezer forint értékben pénznyeremény,
melyet a kedvezményezett iskolának egy általa
előre és pontosan meghatározott felújítási,
fejlesztési vagy oktatási célra kell elköltenie.
Az akció időtartama: 2008. szeptember 1. – 2009. április
10. A sorsolás időpontja: 2009. április 30.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >