Írországba utazik Snoop Dogg legújabb borának bevezetésére
Írországba utazik márciusban az amerikai rap-ikon Snoop Dogg, hogy 2023-as európai turnéján bemutassa a Cali Rosé-t, a Cali by Snoop portfólió legújabb borát.
A Treasury Wine Estates borászattal együttműködésben létrehozott Cali by Snoop „a konvencionális borokat egyedi narratívájával és személyiségével kérdőjelezi meg, amit a nyugati parti életstílushoz igazodó fogyasztási alkalmakhoz való illeszkedése is alátámaszt”.
A márka ezzel a termékkel lép be a rozé kategóriába.
„Hihetetlenül nagy szeretetet kaptunk, amikor tavaly piacra dobtuk a Cali Redet – mondta Snoop Dogg.
„Mindig is olyan bort akartam készíteni, ami kizárja a zajokat, és amelyet látványa és íze miatt olyan emberek is meg akarnak kóstolni, akik általában nem isznak bort. A rajongóim visszajelzései azt mutatják, hogy sikerült ezt palackba öntenünk.”
A Cali Rosé egy „ragyogó rozé érett, friss eperrel, amelyet finom virágos-rózsaszirmos aromák egészítenek ki”.
Kapcsolódó cikkeink
50 éves jubileumát ünnepli a PepsiCo Írországban „50for50” kampányával
Működésének 50 éves jubileumát ünnepli a PepsiCo Írországban „50for50″ kampányával,…
Tovább olvasom >Megveheti a Coca-Cola HBC az ír BDS Vendingot
A Coca-Cola HBC Ireland&North-Ireland bejelentette, hogy megállapodást kötött a BDS…
Tovább olvasom >Egy év alatt 100 millió adag élelmiszert mentett meg a Too Good To Go
2023-ban több mint 100 millió adagnyi ételt mentett meg a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >